Sevgiliye Yazılacak Troll Sözler

Sevgiliye Yazılacak Troll Sözler. Ne zaman aşk zamanı gelse, sen doğarsın gönlüme. Sevgiliye söylenecek güzel sözler arasında belki söylemek isteyeceğin bir şeyler bulabilirsin.

Biyografiye Yazılacak Troll Sözler insta biyo sözleri
Biyografiye Yazılacak Troll Sözler insta biyo sözleri from instabiyosozleri.blogspot.com

“bazı günler diğerlerinden daha iyi başlar.” “mükemmel insan diye bir şey yoktur, ama birinin kalbi mükemmel bir niyete sahip olabilir.” “yaşadıklarınla büyü.” “nereye gittiğimi bilmiyorum ama doğru yoldayım.” sadece ikimiz. Tüm güzellikleri toplamışsın sanki etrafına. Sayfadaki komik troll sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile ya da kısa mesaj ile paylaşın.

Sevgiliye Özel Mesajları Bulabileceğiniz Sevgiliye Günaydın Mesajı Atmak Isteyeceğiniz Ve Günaydın Mesajları Sevgiliye Aramalarının Karşılığı Olan Bilgileri Buradan Elde.


Sevgiliyle fotoğrafın altına yazılacak sözler 2 mayıs 2021. Sevgiliye güzel sözler (kısa) hüzünümü güzel gülümsemenle ortadan kaldırıyorsun! “bazı günler diğerlerinden daha iyi başlar.” “mükemmel insan diye bir şey yoktur, ama birinin kalbi mükemmel bir niyete sahip olabilir.” “yaşadıklarınla büyü.” “nereye gittiğimi bilmiyorum ama doğru yoldayım.” sadece ikimiz.

Birinin Ilk Ve Son Tercihi Olmaya Değer, Çok Özel Bir Kadınsın/Adamsın!


Ne güzel bir yalansın sen, hep inandığım. Seninle tanıştığım andan itibaren, hayatımın kadını olduğunu biliyordum. Mutlu olmak kimin umurunda, sen yanımda ol yeter.

Küçük, Ince Bir Gül Açıyor Her Güldüğünde Yanaklarında.


Sevgilim, rüzgardır bana söyleyen güzelliğini. Bir günümü sensiz geçirmek çok ağır geliyor inan bana sevgilim seninle her saniyenin değerini biliyorum ama saniyeler senin değerini hala bilmiyor bebeğim. Sevgilim, rüzgardır bana söyleyen özlemini, seni bekliyor yüreğim.

İşte Bu Insanlar Hayattan Zevk Almadıkları Gibi, Hayatlarını Kendileri Şekillendiren.


Mantık sizi a noktasından b noktasına götürür. Sayfadaki komik troll sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile ya da kısa mesaj ile paylaşın. Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin.

Gözleri Aşka Güzel Taze Söğüt Dalısın, Gel Bana Her Gece Sen Gönlüme Doğmalısın.


Öyle güzel bakıyorsun ki sevgilim, içimdeki her hücre sana doğru uçmak istiyor. Oksijeni bilmem ama kokun şart! Hayatımın yarısı okulun kızlar tuvaletinde geçiyor.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Yazılacak Troll Sözler"