Sevgiliye Söylenecek Uzun Romantik Sözler

Sevgiliye Söylenecek Uzun Romantik Sözler. Listemizde yer alan birbirinden özel romantik sözleri her fırsatta sevgilinizin yüzüne haykırmayı ya da whatsapp veya diğer sosyal ortamlarda onun uğruna paylaşmayı ihmal etmeyin. Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.

Sevgiliye Uzun Mesaj Romantik Güzel Sözler Mustafa
Sevgiliye Uzun Mesaj Romantik Güzel Sözler Mustafa from www.mustafa.web.tr

Her sabah ve her akşam “günaydın” veya “i̇yi geceler” demek yerine bu romantik güzel sözleri sevgiliniz ile paylaşın. Kimseye bu kadar takılmadı aklım. Romantik uzun mesajlar nerden bilebilirdim sevgimin boyumu aşacağını?

Ben Hayatımda Hiçbir Şeyden Bu Kadar Korkmadım.


Sözü kopyala resimli söze çevir çay bardağında bırakılan dudak payı kadar bile uzak kalamam gözlerine. Sensiz yaşamak istemiyorum artık bu hayatta. Sen şu an en güzel.

Sevgiliye Söylenecek Romantik Mesajlar, Erkek Sevgiliye Söylenecek Güzel Uzun Mesajlar Ve Sevgiliyi Mutlu Edecek Uzun Mesajları Okuyabilirsiniz.


Nefes aldığım sürece seni seveceğim çünkü sen benim için çok değerlisin. Daha önce de aşık oldum ama asla böyle değildi. Geldin ve bahar da girdi seninle odama.

Listemizde Yer Alan Birbirinden Özel Romantik Sözleri Her Fırsatta Sevgilinizin Yüzüne Haykırmayı Ya Da Whatsapp Veya Diğer Sosyal Ortamlarda Onun Uğruna Paylaşmayı Ihmal Etmeyin.


Sevgilim, canımın en kıymetlisi, bana değer veren, kendimden çok değer verdiğim adam, uğurum, asıl olan şey seni hayatım boyunca yanımda görmek istememdir. Sonra sen çıktın karşıma, üstüne bir de seni kaybetme korkusu çıktı. Senin aşkın beni tamamlıyor ve çok büyük.

Seni Tanısalardı, Kalbindeki Seni Bilselerdi Hak Verirlerdi Bu Halime.


İyi ki varsın bir tanem. Bu aşk kesinlikle sıra dışı. Ben mutluluktan sarhoş gibi yürüyorum, gülümsüyorum herkese.

Kendimi Görebileceğim En Güzel Ayna Bana Aşkla Bakan Gözlerindir.


Oksijeni bilmem ama kokun şart! Aşkın en romantik halisin sevgilim, mutluluğun en güzel cümlesi ve rüyalarımı süsleyen tek kişisin… seninle güzel bu hayat, sensiz içi boş bir deniz kadar sessiz… ruhumun derinlerinde sana ait bir şey var biliyorum, sende bana ait kocaman bir şey var hissediyorum, huzurumun kaynağı senin yemyeşil gözlerin görebiliyorum… Belki çok uzağımdasın, belki dokunamıyorum ama her gece kalbimde uyuyorsun.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Söylenecek Uzun Romantik Sözler"