Sevgiliye Laf Sokucu Komik Sözler

Sevgiliye Laf Sokucu Komik Sözler. Bugün bu yazımızda sizlere i̇ngilizce imalı laf sokucu sözler ve anlamlarından bahsedeceğiz. Unutma ki, en güzel çiçekler mezarlıklarda yetişir.

Laf Sokucu Sözler, Laf Sokma Sözleri Anlamlı Güzel Sözler
Laf Sokucu Sözler, Laf Sokma Sözleri Anlamlı Güzel Sözler from anlamli-guzelsozler.com

Anlamlı laf sokucu komik sözler ben insanları harcamayı iyi bilirim. Gözlerine bakıyorum ve mutlu oluyorum seninle, seni seviyorum deyince hayat başlıyor benim için bir kez daha. Daha küfredilecek çok insan var.

Kasnak Yuvarlandı Elek Oldu, Eski O.pular Melek Oldu.


Arada makyaj malzemelerini de ye ki, biraz da için güzelleşsin. Gerçeği yalanlarla yıkayan bizim yalan sözlerimizdir, hayatı yalan yapansa insanın ta kendisidir. Biraz insan ol, desem, “ne kadar?” diyecek insanlar tanıyorum.

Kapak Sözler Kısa, Kapak Laflar, Laf Sokucu Sözler.


Bana atacak bu kadar çamuru nerden buluyor diyordum. Bir süre sonra anladım ki kendinden dökülen parçalarmış. Daha küfredilecek çok insan var.

Bırakacağın Eli Hiç Tutma, Tutacağın Eli Ise Hiç Bırakma.


Benim canıma ‘tak’ etti sen de ‘tık’ yok. Sevgi̇li̇ye laf sokucu kapak sözler. Varlığı belli olmayanın yokluğunu s….m 4.

Bazıları Göz Yaşını Siler Ama Bazıları Ise Ağlatanı… Aklımdan Geçtin Gittin, Kim Bilir Yine Kime Gidiyordun.


Bakma bana öyle bakma bir bakışta tanıyamazsın ki artık karşında. Laf sokmak her zaman sinirli kırgın bir ruh haliyle de yapılmayabilir. Hepimiz sevdik ve emin olun geçecek.

Bilirsin Ki Kalabalık Yerleri Sevmem.!


Terk etmek kolaysa senin için, el sallamak zor değil benim için. Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Bazen sadece takılmak, biraz dalga geçmek için laf sokma yapılabilir.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Laf Sokucu Komik Sözler"