Romantik Duygusal Aşk Mesajları

Romantik Duygusal Aşk Mesajları. Dünya ise senin varlığın ile döner. Cevabım “sen benim tek başarımsın” olacak.

Sevgiliye Kısa Romantik Iyi Geceler Mesajı kısa ve öz
Sevgiliye Kısa Romantik Iyi Geceler Mesajı kısa ve öz from kisaveozasksozleri.blogspot.com

Birisi bana sorarsa canımı biliyor musun, hayatta neler başardın? Ezbersiz bir hikayeydi bu aşk ne sen yazabildin beni nede ben okuyabildim seni. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim.

Ben Hayatımda Hiçbir Şeyden Bu Kadar Korkmadım.


Cevabım “sen benim tek başarımsın” olacak. Sakın benim seni özlediğim kadar özleme, canın yanar, ciğerin sökülür, nefesin kesilir, dayanamazsın… kalbimi sana emanet etsem korur musun ? Ben biliyorum, seni ömrümün sonuna dek aynı aşkla seveceğim.

Sen Benim Başımda Esen En Güzel Bahar Meltemisin Sevgilim.


Düşüncesi bile aklımı başımdan alırken, yaşanmışlığını düşünemiyorum. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim. Sonra sen çıktın karşıma, üstüne bir de seni kaybetme korkusu çıktı.

Ezbersiz Bir Hikayeydi Bu Aşk Ne Sen Yazabildin Beni Nede Ben Okuyabildim Seni.


Çiçek şart değil sevdiğim ,,, ____bi gülüşün yeter ki ne çok “sen” varmış bende. Senin saçlarından açan papatyalar sarsa tüm dünyayı, tüm gezegende bahar olurdu. Sana hayatım boyunca bir kez yalan söyledim.

Hayatımda Değer Verdiğim En Güzel Varlık.


Duygusal aşk mesajları uzun, duygusal aşk mesajları kısa, duygusal aşk mesajları facebook, duygusal aşk mesajları 2017, duygusal aşk mesajları sevgiliye Sen güzel değil çok güzelsin. Dünya ise senin varlığın ile döner.

Sevgiliye Romantik Mesajlar Varlığında Bile Sensizlik Tutsak Etti Beni Her Yerdesin Sevdiğim… En Çok Ta Içimde Sana Olan Aşk’ım Sokagin Tavani Kadardi.!


Çünkü sen benim karanlığımı aydınlatan en güçlü ışık kaynağısın. Günaydın güneş gibisin ay gibi geceyi de gündüzü de aydınlatıyorsun. Etrafındaki hiçbir kıza tahammül edemem.

Posting Komentar untuk "Romantik Duygusal Aşk Mesajları"