Herşey Seninle Güzel Aşk Sözleri

Herşey Seninle Güzel Aşk Sözleri. E y sevdigim anlam katıyorsun hayatima. Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?

Aşk Sözleri, Etkileyici Aşk Mesajları, Resimli Aşk
Aşk Sözleri, Etkileyici Aşk Mesajları, Resimli Aşk from cokiyiabi.com

Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana. Herşey senle hayaller güzel senle senle senle hep senle sanki ilk tuttuğum ellerdi ellerin yağmur yağmur ıslak tenin gece ayışığı artık başka çok başka çünkü geceler artık senle hep senle nananananananana senle senle ilk aşk belki senle, senle senle karışmak güzel senle, senle, senle hayaller güzel senle, senle senle hep senle Şimdi sen her rüzgârda, her yağmurda ve her şeyde saklısın.

İçimdeki Bu Korku Gözümdeki Bu Yaş Bile.


Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa. N e zaman gelirsen aklıma kendimi unutuyorum. Yıllık yazıları, yıllık sözleri, kısa yıllık sözler, uzun yıllık yazıları, yıllık yazıları 2018, yıllığa yazılabilecek yazılar, yıllık mesajları yıllığınıza yazabileceğiniz birbirinden güzel ve birbirinden farklı yazıları sizler için hazırladık.

Aşk Asla Ölçülemez, Sadece Hissedilebilir.


Şimdi sen her rüzgârda, her yağmurda ve her şeyde saklısın. Sana kavuşacağım gün dünyaya gelme sebebim de anlam bulmuş olacak. Zerrin özer her şey seninle güzel sözleri her şey seninle güzel yolda yürümek bile olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile her şey seninle güzel bu toprak bu taş bile i̇çimdeki bu korku gözümdeki bu yaş bile beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana her şey seninle güzel duyduğum bu ses bile

Aşkın Benimle Olduğu Sürece Başka Bir Şey Istemiyorum!


R azıyım seninle kuru bir ekmegi paylaşmaya. N e güzel yaratmış seni rabbim doyamıyorum. E bediyen kalbim senin için atıyor.

Hayatımı Cennetin Renkleri Ile Boyadın.


A little time with you is all that i getthat's all we need because it's all we can take (sahip olduğum herşey seninle az bir zamani̇htiyacımız olan herşey bu çünkü elde edebildiğimiz herşey bu) 3 i am lost, i can't even remember my name (ben kayboldum, adımı bile hatırlayamıyorum) 4 Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa. İçimdeki bu korku gözümdeki bu yaş bile.

H Erşey Seninle Güzel Güzel Oluyor.


Her şey seninle güzel bu yağmur bu kar bile. Herşey senle hayaller güzel senle. Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma aşlk olurdun… elif şafak aşktın sen, gidişinden bildim seni.

Posting Komentar untuk "Herşey Seninle Güzel Aşk Sözleri"