Güzel Aşk Durum Sözleri

Güzel Aşk Durum Sözleri. Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Aşka kaldığı yerden tekrar başlanabilir.

Profil Sözleri, Durum Sözleri
Profil Sözleri, Durum Sözleri from www.netde.org

Aşk uğruna ölmek zor derler. Ve aşk senin tenezzül bile etmediğin gözlerimde kaldı. Seni gördüğümde kalbimin ne kadar hızlı attığını bilemezsin.

Senin Kokunu Alıp Içime Çektiğim, Sonra Sana Kendimi Verdiğim, Her Nefesin Diyetidir.


Karla karışık aşk yağıyor bugünlerde ve bana ‘dolu dolu’ ‘sen’ düşüyorsun…. Etkileyici whatsapp aşk durum sözleri. Seviye atlıyorum…” “hayat fotoğrafçılık gibidir.

Ölçülebileni Ölç, Ölçülemeyeni Ölçülebilir Yap.


Bir piyona dinletisinde müziğin hızlandığı yer, hayatıma girişin. Hayatımın tek sırdaşı… “gitmek” sadece bir eylemdir. Aşk bir çiçeğe benzer, güzel sözler ise onu ömrü boyunca canlı tutmak için gerek duyulan hayat suyudur.

Herkes Seçimini Yaptığı Ihtimallerde Mutlu Olsun.


Aşık olmakla atıl olmak arasında ne fark var? Duygusal aşk sözleri, damar aşk sözleri, ağlatan aşk sözleri bulabileceğiniz gibi her yerde rastlamadığınız duyulmamış aşk sözlerini de bu sayfada bulacaksınız. Paylaştıkça çoğalır, büyür her şey mutluluğu paylaşarak büyütün.

Sen Gidersen Sesin Gider, Kokun Gider, Yüzün Gider.


Yüreğimi öyle bir ısıt ki elimi görsün bendeki o sıcaklığı. Bunu şu şekilde bir benzetme ile anlatmak mümkün. Sen benim gece açığa çıkan yıldızım, sabah doğan güneşimsin.

Dert, Aşkın En Güzel Hali Değil Mi?


O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter. Öylesine sonsuz, öylesine soluksuz, nefesimi keser gibi… Ben bir gemi sende yelkeni sakın unutma beni seviyorum seni.

Posting Komentar untuk "Güzel Aşk Durum Sözleri"