Günaydın Aşk Sözleri Uzun

Günaydın Aşk Sözleri Uzun. İyi geceler öpücüğünü de geçtim bana yüzlerce iyi sabahlar borcun var unutma. Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim günaydın.

Aşk Mesajları, Kısa ve Uzun En Güzel 40 Aşk Mesajı
Aşk Mesajları, Kısa ve Uzun En Güzel 40 Aşk Mesajı from www.hediyesepeti.com

Yeni güne seninle girmek bir ayrı güzel sevgili. Bu durumda hazır aşk sözleri ve sevgiliye gönderilecek uzun aşk mesajları kişinin imdadına yetişir. Güzelliğin gibi gününde aydın olsun günaydın aşkım sana günaydın sadece sana.

Günün Aydın Olsun Rüyalarımın Meleği.


Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günün aydın olsun mutluluk sebebim. Bu yüzden sevgiliye günaydın mesajları uzun uzun üzerinde düşünülecek bir konu değil.

Pembe Rengim, Saf Benliğine Aşığım Papatyam Mutlu Bir Gün Olsun Işıldayan Çiğ Tanem Günaydın Ömür Sevgim.


Yazımız içerisinde yakınlarınıza ve sevdiklerinize gönderebileceğiniz günaydın sözleri uzun ve kısa olarak yer almıştır. Huzurun her sabah benimle olsun. Günün aydın, neşen bol olsun canımın içi.

Günaydın Aşk Şuurum Mutlu Bulutların Güzel Yağmurusun Sen.


Her sabah üşenmeden seni uyandıracağım günün hayalini kuruyorum. Uyan aklına geleyim, güneş olup sarayım, rüzgar olup okşayayım tenini günaydın herşeyim. Günaydın demeyi ben seninle öğrendim.

Seni Seviyorum Bebeğim Gözlerin Gibi Bugün De Günaydın Olsun Güneşime.


Daha gözlerimi ilk açtığımda düşüyorsun aklıma. Şehrin kalabalığından bunalırım, soluğu yanında alarak nefes alırım! Beni sevdiğin için teşekkür ederim, iyi ki varsın aşkım.

Günlerimde Anlamlar Gizli Bakışların Gibi, Günlerimde Heycanlar Gizli Sana Baktığımda Kalbimin Atışı Gibi, Günlerimde Hep Sen Varsın Sevgili, Günaydınlar Olsun Sana.


Benim güneşim bana iyi sabahlar mesajı atınca doğuyor sevgilim. Kız arkadaşa en güzel günaydın mesajları yeni bir gün yepyeni güzellikler getirsin sana… günaydın papatya demetim, gül sepetim, aşkımın son adresi eşsiz cennetim. Günaydın can özüm seni canımdan çok seviyorum.

Posting Komentar untuk "Günaydın Aşk Sözleri Uzun"