En Güzel Sözler Aşk

En Güzel Sözler Aşk. İşte sizler için hazırladığımız kısa aşk sözleri. Biz seninle bir denizin iki aşık balığı iken, başka sularda yüzüp durmuşuz, başka kıyılara vurmuşuz.

Aşka Yazılan En Güzel Sözler ispanyolca aşk sözleri
Aşka Yazılan En Güzel Sözler ispanyolca aşk sözleri from ispanyolcaasksozleri.blogspot.com

Ağarsa saçların belin bükülse, birer birer hep dişlerin sökülse yine de taze fidan dalımsın sen benim. Öylesine sonsuz, öylesine soluksuz, nefesimi keser gibi… karanlığın içinde ışık tutan, kaybolduğum çöllerin içinde rehberim olan, sevgisiyle beni sahiplenen sevgilim… seni seviyorum. Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.

İnsan Aptalca, Anlamsız Bulduğu Bir Tutkunun Peşinden Gider Mi Hiç?


Aklımdan başka gidecek yerim yok mu. Öyle çekip gidersen bitmiştir aşkın. Etkileyici aşk yazıları, aşk mesajları facebook yazılarını bulabilirsiniz.

İşte Sizler Için Hazırladığımız Kısa Aşk Sözleri.


En anlamli aşk sözleri̇ o senin neyin olur dediler. Her bir kelimesi buram buram aşk. İyi ki varsın, iyi ki yanımdasın.

Hayatımı Cennetin Renkleri Ile Boyadın.


Aşkın benimle olduğu sürece başka bir şey istemiyorum! Bazen sana kırgın olduğumu unutup özlüyorum. Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.

Özdemir Asaf Ya Tam Açacaksın Yüreğini, Ya Da Hiç Yeltenmeyeceksin!


En güzel aşk sözleri kısa ben utangaç bir kalbi taşırım geceden.ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem. Dünyanın en güzel duygusuna aşka karşı olan şeytanın bile sizdeki bu aşkı görünce pes edeceğini ona anlatın. Öylesine sonsuz, öylesine soluksuz, nefesimi keser gibi… karanlığın içinde ışık tutan, kaybolduğum çöllerin içinde rehberim olan, sevgisiyle beni sahiplenen sevgilim… seni seviyorum.

”Sana En Muhtaç Olduğum Şu Anda Gel.


Bu hayatta en iyi yaptığım şey seni bu kadar güzel sevebilmek sanırım. Ne güzel darma duman ediyorsun beni.”. Bu bölümde sevgiliye gönderebilirceğiniz aşk ile ilgili duygusal, anlamlı, etkileyici, romantik, birbirinden güzel aşk sözleri derledik.

Posting Komentar untuk "En Güzel Sözler Aşk"