En Güzel Romantik Günaydın Sözleri

En Güzel Romantik Günaydın Sözleri. Sana iltifat için bahane aradığım, hayatımın diğer yarısına kocaman bir günaydın. Gecemde de sen, gündüzümde de!

Sevgiliye En Güzel Ve Uzun Günaydın Mesajı aşk şiir sözleri
Sevgiliye En Güzel Ve Uzun Günaydın Mesajı aşk şiir sözleri from ask-siir-sozleri.blogspot.com

Günaydın sözleri sevdikleriniz yanınızdaysa dünyalar sizin demektir huzurlu sabahlar dağa taşa kurda kuşa gönlü hoşa selâm ola sevgi daim olaaa huzurlu sabahlar efendim… gül’den, çiçek’ten, böcek’ten, hayat’tan, sevgi’den, ve aşk’tan yana, aşk ile merhaba ★ günaydın Sevgiliye romantik günaydın mesajı 2022 hеr sabah uyandığım da yɑşɑmɑktɑn öncе sеn gеliyorsun aklıma. Senin yanında çabuk geçti saatler sensiz geçmek bilmedi günler anladım ki sen hayatımın bir parçası gönlümün yarısısın günaydın aşkım.

Every Morning When I Wake Up, You Come To My Mind Before I Live.


Günaydın resimleri sayfamızda en güzel resimli günaydın mesajları ve resimli günaydın sözleri ni bulabilirsiniz. Günaydın sözleri sevdikleriniz yanınızdaysa dünyalar sizin demektir huzurlu sabahlar dağa taşa kurda kuşa gönlü hoşa selâm ola sevgi daim olaaa huzurlu sabahlar efendim… gül’den, çiçek’ten, böcek’ten, hayat’tan, sevgi’den, ve aşk’tan yana, aşk ile merhaba ★ günaydın Gecemde de sen, gündüzümde de!

En Güzel Günaydin Mesajlari Sevgim Seni Bugün De Yalnız Bırakmayacak.


Sana iltifat için bahane aradığım, hayatımın diğer yarısına kocaman bir günaydın. Doğan güne verilmiş en güzel hediyesin, günaydın arkadaşım. Benim viran gönlümün sultanı, günaydın;

4 Güneş Doğudan Doğmaz, Yatağımda, Yanımda Yükselir.


Günaydin bir insan huysuzsa idare edin, cahilse akıl verin, sinirliyse sabredin, ama nankörse yol verin gitsin günaydın güneşe saygıdandır, çiçeğin boyun eğmesi. Kimi yürekte her gün doğar, kimi yürekte ebediyen batar. Sevgiliye romantik günaydın mesajları güzel bir gün, umut dolu, neşe dolu, arkadaşça, yaşam dolu, değerli bir gün, ılımlı, nedensiz bir gün olması dileği ile günaydınlar olsun….

Sözü Kopyala Resimli Söze Çevir Seni Sevmekten Başka Bildiğim Bir Şey Yok Benim.


Sen benim romantik akşam yemeklerinde mum ışığım, soğuk gecelerde benim yanan şöminemsin, sensiz asla yaşayamam. Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim. Bana bu duyguları tattıran sеn kalbimin еn dеrini günaydın.

Sevgiliye Romantik Günaydın Mesajı 2022 Hеr Sabah Uyandığım Da Yɑşɑmɑktɑn Öncе Sеn Gеliyorsun Aklıma.


Etkileyici günaydın sözleri * gözlerini araladığında odanda ve hayallerinde hep ben olayım. Güzel bir gün hayır duaları ile başlar. Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.

Posting Komentar untuk "En Güzel Romantik Günaydın Sözleri"