Aşk Sözleri Cemal Süreya

Aşk Sözleri Cemal Süreya. Ben fazlasıyla ödedim zaten, uğrunda kaybettiklerimin bedelini. Cemal süreya’nın içinize işleyecek en anlamlı aşk sözlerini bir araya topladığımız sayfamızı incelemeye başlayın.

Cemal Süreya Aşk Sözleri Yaşanacak Dünya
Cemal Süreya Aşk Sözleri Yaşanacak Dünya from yasanacakdunya.net

Şiir ile ilgilenenler bu siteden birbirinden güzel şiirlere ulaşabilir ve keyifle okuyabilirler. Ne zaman bu sehirden kaçıp gitme isteği gelse, bir köşeye oturup geçmesini bekliyorum. Bir takvim ve bir şişe rakı yeter bana.

Öyle Sevdim Ki Onları, Gelecek Sefer Dünyaya Kadın Olarak Gelirsem, Eşcinsel Olurum.


Cemal süreya göz göze gelebilirseniz, ipi kopmuş bir uçurtma, hızla uzaklaşır bakışlarından. Yine de çok hoşuma gidiyor. Şiir ile ilgilenenler bu siteden birbirinden güzel şiirlere ulaşabilir ve keyifle okuyabilirler.

Sonra Ne Sevdiğiniz Geri Gelir Ne De Uykunuz.


O kadar yakın, ama sana asla dokunamayan. Şimdi seninle göz göze gelmek. Küçükken aldığım dışı güzel, i̇çi hep çürük çıkan elmalı şekerler gibisin.

Annesinden Dayak Yediği Halde, Yine Anne Diye Ağlayan Bir Çocuktur Aşk.


Üstelik sende hiçbir zaman sevmedin beni. Git gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. O senin için ne yaptı da sevdin sanki?

Ne Kadar Yakından Ve Arada Uçurumlar, Insanlar, Evler Aramızda Duvarlar Gibi.


Cemal süreya aşk cemal süreya şiir 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 O kadar yakın, ama sana asla dokunamayan. Sana seni seviyorum dediğim kadar, anneme peki anneciğim deseydim;

Önce Sevdiğiniz Terk Eder Sizi, Ardından Uykunuz.


Cemal süreya aşk sözleri cemal süreya'nın dünyaca ünlü aşk şiirlerinden kesitlerin yer aldığı bu kısımda kısa ve anlamlı aşk sözlerini bulacaksınız. Ondan tüter sevda sözleri… cemal süreya gölgene bak, beni anlamak istiyorsan; Oyuncağın kırıldı diye üzülme çocuk.

Posting Komentar untuk "Aşk Sözleri Cemal Süreya"