Aşk Dolu Wp Sözleri

Aşk Dolu Wp Sözleri. İyi ki varsın iyi ki benimlesin. Sözlerimden anlamıyorsan gönlünden alt yazı geçerim… aşkım aşkıma nokta koyma sana istediğin kadar virgül vereyim.

Düzeltmek arşivleri ⋆ Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk
Düzeltmek arşivleri ⋆ Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk from cokiyisozler.com

Şimdi senden vaz mı geçmeli. Her anım seninle, sen olmasaydın eksik olurdum, yok olurdum. Whatsapp aşk durumu sözleri kısa 2019 ben bir gemi sende yelkeni sakın unutma beni seviyorum seni.

Aşk Sözleri Karşıma Otursan, Saatlerce Izlesem Yine Doyamam Sana Ben.


Gülümse biraz ilaç alacak param yok çünkü. Gecenin iyiliğinden çok, canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde. Whatsapp aşk durumu sözleri kısa 2019 ben bir gemi sende yelkeni sakın unutma beni seviyorum seni.

Wp Durum Sözleri Ingilizce Türkçe.


Deli dolu olmama bakma sen güzelim benim aşkımda, sevgimde gerçektir. Omzun en güzel yastık bana en güzel uykularımı uyuyacağım. Bu bahçeye dönmüş ruhuma hoş geldin.

Tutamayacağın Sözleri Verdiğin Kalpte Tutunamayacağını Da Hesap Etmeliydin.


Bebek yüzlü baharıma hoş geldin. Her yeni gün güzeldir, içinde sen varsan. Sevgi̇li̇ye aşk dolu güzel sözler ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.

Çünkü Ben ‘Ben’ Olabilmek Için Çok Bedel Ödedim.


Ben senin bir numaran olmak istemiyorum, ben senin bir numaran olmak istiyorum. Kendim hariç herkesi mutlu ettim. Beni boş bir kutu farz et, içimi ise sevginle donat.

Sadece Sev Dedi Gözlerin Bense Aşka Müebbet Yedim.


Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene. Gözlerin hep bana baksın, ellerin hep benim ellerimi tutsun seni çok ama çok seviyorum! Evleniriz belki bir gün, belki çocuklarımız olur.

Posting Komentar untuk "Aşk Dolu Wp Sözleri"