Ağır Abi Sözleri Aşk

Ağır Abi Sözleri Aşk. Dokunma bana, kapanmamış yaralarla doluyum. Yürekli kadının başı yüreksiz adamın omzuna ağır gelir.

Ağır Abi Sözleri En Güzel Delikanlı Sözleri, Ağır Baba
Ağır Abi Sözleri En Güzel Delikanlı Sözleri, Ağır Baba from www.neoldu.com

Alışma bana, ne yapacağım belli olmaz.! Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var. Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.

Ancak Avcılar Için Köpek Olanların Sonu Iyi Olmaz.


Ağır abi aşk sözleri bana yaian söyiediğin için değii, sana bir daha güvenemeyeceğim için üzüiüyorum. Yaralıyım senden ayrı kalalı, çok zoruma gidiyor başkasının olalı. Adamlık, her gün aynı kadına aşık olmaktır.

İki Arada Bir Derede Kalmadı Hiç Gönlüm, Ya Sevdim, Ya Sildim.


Zincire vurulmuş küfürlerimin kilidiyle oynuyorsun, yapm a! Ayrıca bu sayfamızdaki en yeni ağır abi sözlerini facebook, twitter, instagram ve whatsapp yoluyla tüm sevdiklerinizle paylaşarak farkınızı ortaya koyabilirsiniz. Kadın dilden dile dolanmaz evlat.

Bazı Kadınların Pembe Olsa Da Kimliği, Adamım Diye Gezen Bir Çoğundan Daha Mavidir Yüreği.!


Yaşamak için yalvarmadık ölmek içinde yalvarmayız. İhanetin nedeni olmaz, bedeli olur. Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.

Ağır Abi Sözleri Esasında Kısa Olabilirken Benzetme Ya Da Romantik Duygu Geçişleri De Yaşatabilmektedir.


Sayfamızda ağır sözler ağır laflar ağır mesajlar sert sözler yer almaktadır. Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu. İsteme beni, yasaklarla boğuşursun, engellerle doluyum.

Hiçbir Zaman Doğru Insan Çıkmaz Karşına.


Senin vurdun yerde çiçek açar benim vurdum yerde mezar açar. Bugün varım yarın birden yok olurum. Zoruma gidiyor sensiz olmak ve seniz bir yaşam sürmek.

Posting Komentar untuk "Ağır Abi Sözleri Aşk"