Yıldız Tilbe Ey Aşk Beni Yağmala Sözleri

Yıldız Tilbe Ey Aşk Beni Yağmala Sözleri. Sevmeler yalan olunca, gitmeler kolay olur. Şu saatten sonra gemimi geliyor, limana mı yanmış, kaptan mı ölmüş.

Sarhoş Sözleri Kaldır kadehi ey sevgili! Önce 1.sayfa
Sarhoş Sözleri Kaldır kadehi ey sevgili! Önce 1.sayfa from sozlerin.enguzeli.net

En güzel yıldız tilbe sözleri Bilsin hiçbir şey umrumda değil dağlarım yaralarımı çabuk geçsin öğrenirken hasretinle sevişmeyi gözyaşlarım akabilirler özgürce içimde öyle güzelsin ki onu kirletmeyeceğim seninle bağlasan durmaz göndersen gitmez laftan anlamaz sözümü dinlemez başına buyruk duyguları savruk Yıldız tilbe dayan yüreğim şarkı sözleri:

Ey Aşk Beni Yağmala Ateş Et Arka Arkaya Aşk Beni Tara Bitsin Hiç Bir Şey Umrumda Değil Dağlarım Yaralarımı Çabuk Geçsin Öğrenirken Hasretinle Sevişmeyi Göz Yaşlarım Akabilirler Özgürce İçimde Öyle Güzelsin Ki Onu Kirletmeyeceğim Seninle.


Yıldız tilbe'nin aşkı anlatma tarzı da kendine hastır. Vazgeçtim yana yana… seni sevmeyi ağır ödüyorum. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

Kimsenin Gözlerine Ey Aşk Beni Yağmala Ateş Et Arka Arkaya Aşk Beni Tara Bitsin Hiç Bir Şey Umrumda Deil Dağlarım Yaralarımı Çabuk Geçsin Öğrenirken Hasretinle Sevişmeyi Göz Yaşlarım Akabilirler Özgürce İçimde Öyle Güzelsin Ki Onu Kirletmeyeceğim Seninle Bağlasan Durmaz Göndersen Gitmez Laftan Anlamaz Sözümü Dinlemez Başına Buyruk Duyguları Savruk


Hedef olup vursan da özenli sözlerin oklarıyla süslemedim harfleri adını oluşturanların dışında dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara bitsin hiç bir. Yıldız tilbe şarkılarında geçen ve herkesin bir dönem kendini bulacağı 25 mükemmel dize. En güzel yıldız tilbe sözleri

Dayan Yüreğim Şiirini Okumak Için Tıklayın.


Kimsenin gözlerine ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara bitsin hiç bir şey umrumda deil dağlarım yaralarımı çabuk geçsin öğrenirken hasretinle sevişmeyi göz yaşlarım akabilirler özgürce i̇çimde öyle güzelsin ki onu kirletmeyeceğim seninle bağlasan durmaz göndersen gitmez laftan anlamaz sözümü dinlemez başına buyruk duyguları savruk Hedef alıp vursan da , özenli sözlerin oklarıyla, süslemedim harfleri, adını oluşturanların dışında, dökmedim yüreğimi, kimsenin gözlerine, ey aşk beni yağmala, aşk beni tara Hedef olup vursan daözenli sözlerin oklarıylasüslemedim harfleriadını oluşturanların dışındadökmedim yüreğimikimsenin gözlerineey aşk beni yağmalaateş et ark.

Genelde Müzik Sözleri Veya Türkü Sözleri.


Kimsenin gözlerine ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara bitsin hiç bir şey umrumda deil dağlarım yaralarımı çabuk geçsin öğrenirken hasretinle sevişmeyi göz yaşlarım akabilirler özgürce i̇çimde öyle güzelsin ki onu kirletmeyeceğim seninle bağlasan durmaz göndersen gitmez laftan anlamaz sözümü dinlemez başına buyruk duyguları savruk Hedef olup vursan da özenli sözlerin oklarıyla süslemedim harfleri adını oluşturanların dışında dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara Kimsenin gözlerine ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara bitsin hiç bir şey umrumda deil dağlarım yaralarımı çabuk geçsin öğrenirken hasretinle sevişmeyi göz yaşlarım akabilirler özgürce i̇çimde öyle güzelsin ki onu kirletmeyeceğim seninle bağlasan durmaz göndersen gitmez laftan anlamaz sözümü dinlemez başına buyruk duyguları savruk

Ey Aşk Beni Yağmala Ateş Et Arka Arkaya Aşk Beni Tara.


Hedef olup vursan da özenli sözlerin oklarıyla süslemedim harfleri adını oluşturanların dışında dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine ey aşk beni yağmala ateş et arka arkaya aşk beni tara. Hedef olup vursan da / özenli sözlerin oklarıyla / süslemedim harfleri /. Şu saatten sonra gemimi geliyor, limana mı yanmış, kaptan mı ölmüş.

Posting Komentar untuk "Yıldız Tilbe Ey Aşk Beni Yağmala Sözleri"