Uzun Aşk Dolu Günaydın Mesajları

Uzun Aşk Dolu Günaydın Mesajları. İçeriğe ilerleyip sevgilinizin hoşuna gidecek aşk dolu sözleri okuyabilir ve alabilirsiniz. Günaydın aşkım… *** her sabah gözlerimi açtığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma.

Aşkına Günaydın Mesajları Sevgiliye aşk sözleri uzun
Aşkına Günaydın Mesajları Sevgiliye aşk sözleri uzun from asksozleriuzun.blogspot.com

Senden önce hayatım bir kış mevsimiydi sanki. Uykulu mahmur gözlerinden öpüyorum ve sana kocaman sevgi gönderiyorum. Aşk olunca günaydın mesajlarından, gün aydırmaktan bıkılmıyor.

Sevimli Günaydın Mesajlarından Benim Için Bulduğun Sevimli Isimlere Kadar Hepsi Çok Güzel.


Yine bıkılmaz bir gündeyim ve yine uyanır uyanmaz elim telefona gidiyor. Huzur dolu günler, kalbinizdeki tüm güzellikler hayatınıza yansısın dostlar. “günaydın ömrümün baharı, bugün yine seni çok seviyorum.” kaç sabah daha böyle güzel uyanacağımı.

Yolların, Ağaçların, Dalların, Yaprakların, Birbirinden Güzel Çiçeklerin Var Senin.


Her saniye, her dakika aklımdasın, kalbimin en derinliklerinde hissediyorum aşkını. Günaydın, yeni günümüze hoş geldin. Ellerimiz uzak olsada birbirinden, gönüllerimiz bir, şuan gözlerine bakamasamda güneşin ışığı avutur beni sensizliğimde, günaydın biriciğim benim.

0 40.352 10 Dakika Okuma Süresi.


Günaydın aşkım o kadar güzel bir gün olsun ki bugün, hiç bitmese dediğin ve bitmeye yakınken yarının özlemini çektiğin huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç dolu bir gün geçirmen dileğiyle… Ama en bitmeyecek olan, sana olan aşkım. O hâlde, sevgiliye kısa ve uzun seçeneklerle gönderilebilecek en güzel, duygusal ve aşk dolu günaydın aşkım mesajlarına yakından bakalım.

Etkileyici Romantik Kısa Günaydın Mesajları Sayesinde Sevgilinizle Aşk Dolu Günler Yaşayın.


*** gözlerimi bugün de senin varlığınla açtım dünyaya. Sevgiliye aşk şiirleri duygusal en. Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım.

Sevgiliye Uzun Günaydın Mesajları Ile Güne Mutlulukla Başlayın.


Dünya dönüyor, yıllar geçiyor, hayat bitiyor. Günün aydın olsun, günaydın olsun sana bir tanem… karanlık geçmiş silindi ömrümüzden ışıkla bakıyoruz artık geleceğimize günaydın sevgilim… gözlerimi bugün de senin için açtım hayata. Umut dolu, sevgi dolu, mutluluk dolu bir gün geçirmeniz dileği ile günaydınlar.

Posting Komentar untuk "Uzun Aşk Dolu Günaydın Mesajları"