Sevgiliye Şair Sözleri

Sevgiliye Şair Sözleri. Hep yanımda kal canım sevgilim hep bana güç ver… duyduğum en güzel şarkı senin sesin, gördüğüm en güzel gözler senin gözlerin, Benim bir tek mevsimim var.

Güzel Sözler Anlamlı Sözler Sevgi Sözleri Aşk Sözleri Özlü
Güzel Sözler Anlamlı Sözler Sevgi Sözleri Aşk Sözleri Özlü from tr.pinterest.com

Elif şafak i̇lk izlenim çok önemlidir. Şair eşref ne demiş şair mutluluğu sende bulan senindir ötesi misafir. Varsın yara içinde kalsın dizlerim;

Varsın Yara Içinde Kalsın Dizlerim;


Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir. Özdemi asaf senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata. Herkesin koynuna girip çıkarsın da, bir tek benimle mi düzenli bir ilişkin var.

Aşk Asla Ölçülemez, Sadece Hissedilebilir.


Ömrümün sonuna kadar senin olmama izin ver sevgilim… başımı dizlerine koyduğumda öyle güzel okşarsın ki saçlarımı sanki tüm dünya durur, dertlerim bir anda yok olur nefesin bana güç verir ve ruhunla neşelenir ruhum. Öyle bir ben ki gelen kapına; Sevgiliye şair sözleri her şey üstüne gelip, seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme!

Erkek Ilk Önce Tanır, Hoşlanır.


Karşınızda ki kişinin hangi tür şiir sevdiğini bilmek ya da hangi şair sevdiğini bilmek bu konuda gerçekten önemli bir yer almaktadır. On beş hazi̇ran bugün haziranın on beşi yalnızlığı iliğime kadar hissettiğim gün kalbimi darağacına attığım gökkuşağını simsiyah bir buluta benzettiğim gün bugün haziranın on beşi on kere vurulduğum kahpe kurşunların hedefi olduğum gün Sevgiliye aşk şiirleri olarak yapacağınız bir doğaçlama sözlerden onu etkileyebilecek bir kavram haline getirdiğinizde size daha çok yaklaşacaktır.

Gecenin Iyiliğinden Çok, Canın Olma Düşüncesi Yeşerir Dururdu Içimde… Özdemir Asaf 3.


Kulaklarıma fısıldardın sahilde dizlerine yatarken okyanus kadar seviyorum seni derdin. Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim. Sevgiliye şiirler ay yüzlü yârim… sana olan aşkımı yazdım gökyüzüne… eşsiz ve sımsıcak o bakışlarını aşkla yazdım senle dolu kalbime… gülüşlerine kurban olduğum kadın… sen gibi sevemez asla hiç kimse… buram buram aşk kokuyor her yanın… sevda çiçeğimsin ela gözlüm al dudaklım al yazmalım sen çölde bir kaynak hayatımı kurtaran

Şair Sözleri Bir Gün Gidersen Eğer Şair Olurum, Kalırsan Da Eğer Senin.


Sadece kuru bir özledim mi yazdı yanık yüreğin. İlhan berk ey yalnızlık ! Cemal süreya ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Şair Sözleri"