Seni Aşık Edici Sözler

Seni Aşık Edici Sözler. Seninle ilgili ne varsa ben hepsini aşk bildim aşk. Bana unutursun zamanla her şey düzelir dediler anladım ki bana yalan söylemişler, beni kandırmışlar.

Aşık Eden Sözler, Aşık Edici Mesajlar, Aşkla İlgili En
Aşık Eden Sözler, Aşık Edici Mesajlar, Aşkla İlgili En from www.neoldu.com

Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen… gönlümün meclisinde herkes konuşsun istemem, kimse müdahale etmesin aşka. Aşık edici sözler aşkı , bakışlarından öğrendim ben. Aşık olmak nedir bilmezdim öğrendim sayende seni görüğümde dünya dönüyormuş dedim, seni gördüm gözlerinde bittim seviyorum seni… bir rüzgar gibi hayatım savrulurken acımasızca sen çıktın karşıma tuttun elimi çektin hayatına, işte şimdi yaşamak nedir öğrendim yanında seviyorum seni aşkım.

Seni Sevmek Kör Kuyuya Düşüp Dua Düşünmek Seni Sevmek,Bile Bile Yanmak Demektir.


En güzel aşik edi̇ci̇ aşk sözleri̇ sen ruhuma cemre diye damlamadıktan sonra ben bu bedende neyleyim. Aşık edici sözler gözlerinde, derinlikleri görüyorum. Nasıl koymazdım “seni̇” kalbimin tam ortasına nazlı sevdiğim.

Her Şeyin Bir Hazzı Var Seninle.


Illa kalbin kalbime, gözlerin gözlerime karşı olacak. Yoruimuşken kaibim dönen dünya içindeki acımasız hayatta, seni gördüm içimdeki aşık edici mesajlar dünya dönmeye başiadı durduramıyorum içimdeki dünyayı harekete geçirdin engei oiamıyorum seniyorum seni. Ama son gözyaşiarım sanma ki seni unuttuğumdan!

Aşk Da Sen, Hasret De Sen, Ben De Sen… Gönlümün Meclisinde Herkes Konuşsun Istemem, Kimse Müdahale Etmesin Aşka.


Seninle tanıştığımdan beri her gün huzur doluyum. Nasıl oldu da benim sana bu kadar aşık olmama neden oldun. Bir rüzgar gibi hayatım savrulurken acımasızca sen çıktın karşıma tuttun elimi çektin hayatına, işte şimdi yaşamak nedir öğrendim yanında seviyorum seni aşkım.

Zaman Ömrümü Alıp Gitse De Sessizce, Seni Kalbimden Alamayacak Yeminliyim Aşkımın Üstüne… Sen, Diye Bir Hastalığım Var.


Yanağıma kondurduğun buse kadar güzeldi seninle aşk yaşamak, seninle birlikte vakit geçirmek. Aşik edi̇ci̇ sözler yoruimuşken kaibim dönen dünya içindeki acımasız hayatta, seni gördüm içimdeki dünya dönmeye başiadı durduramıyorum içimdeki dünyayı harekete geçirdin engei oiamıyorum seniyorum seni. Seni düşünmek için uyanıyorum ve seni rüyalarımda görmek için uyuyorum.

Yapmam Gereken En Son Şey Sana Aşık Olmaktı.


Yaşanmışlıkları ve yaşanacak olan en özel anlamları. Güzel yüzün, güzel gülüşün beni sana aşık olmaya mecbur etti. 48 simetri takıntım var benim biliyor musun ?

Posting Komentar untuk "Seni Aşık Edici Sözler"