Hayat Aşk Sözleri

Hayat Aşk Sözleri. ♥ aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Belki çok lüks yaşam vadedemeyebilirim ama seni sevdiğimi her gözlerine baktığımda söyleyebilirim

Eda Nur adlı kullanıcının Aşk panosundaki Pin Kitap
Eda Nur adlı kullanıcının Aşk panosundaki Pin Kitap from www.pinterest.com

Hayatımda değer verdiğim en güzel varlık. Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme. Issız bir çölde bulduğum su misali seviyorum seni.

Gökyüzünde Kartal Gibiyim, Keskin Gözlerim Sadece Seni Arıyor, Aşkımı!


7 i̇yimser yaranın üstünde artık kabuk kötümser ise kabuğun altında yine yara görür. Her anım seninle, sen olmasaydın eksik olurdum, yok olurdum. Plautus aşıktım, bugün farklı bir şey yapmaya çalıştım, denedim ama yine sana aşık oldum ve defalarca seni düşündüm.

Hayal Edebileceğiniz Her Şey Gerçek.


Yeter ki beni bırakma, sensiz bırakma beni… sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar. Aşık, elinde ne yoksa onu ister. Gökkuşağı gibi rengarenksin, cıvıl cıvıl!

Issız Bir Çölde Bulduğum Su Misali Seviyorum Seni.


♥ en güzel aşk sözleri ♥ herkes aşkını bilmeli görmeli sevmeli ki hayat aşk olsa herkes uçsa göklere çıksa dünyanın en güzel kraliçesi gelse de beni yine seni bulur seni severim. Benim aşkımı tek senin kalbin ölçebilir aşk görülmeyen bir şey sanıyorlar ama yanılıyorlar gözlerine her baktığımda aşkı görüyorum eğer son sözümü söylemek zorunda kalsam yine seni çok seviyorum derdim belki sana dünyaları önüne seremeyebilirim. ♥ aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır.

Değerli Guzelcumleler.com Dostları Her Zaman En Güzel Sözler Ve Güzel Cümleler Için Guzelcumleler.com Adresini Ziyaret Edebilir Ve Diğer Sayfalarımızı Da Inceleyebilirsiniz.


Öğretmenler günü sözleri 24 kasım öğretmenler günü sözleri, sayfamız da hazırlayıp, derlediğimiz en güzel öğretmenler günü sözlerini bulabilirsiniz. Birbirinden güzel aşk sözleri ile sevdiğinize onu ne kadar düşündüğünüzü ve. Aşkı hayat pınarı haline getirmek için yüreği olan, emek sarf eden ve ruhlara nefes olan kişilere ihtiyaç vardır.

Maksat Sevgi Uğrunda Ölmek Değil, Uğrunda Ölecek Sevgili Bulmaktır.


Güneşsiz hayat olmazmış, sensiz yaşam haram bana. Bu sayfamızda sizlere hayatla ilgili güzel sözlerden oluşan bir yazı hazırladık. Yalnızlık adam olmayanın vereceği sevgiden saygıdan yeğdir.

Posting Komentar untuk "Hayat Aşk Sözleri"