Günaydın Mesajı Cok Uzun

Günaydın Mesajı Cok Uzun. Sevgiliye günaydın mesajı uzun günaydın aşkların en güzeli, sana yeni kızarmış ekmek kokusu gibi, tazecik demlenmiş çay tadında huzurla uyanacağın yeni bir gün diliyorum. Bir günaydın mesajıyla başlıyorum seni sevmeye ve gün içinde seni düşünerek yaşamaya devam.

Günaydın Mesajı Resimli İndir GÜZEL SÖZLER, Cuma
Günaydın Mesajı Resimli İndir GÜZEL SÖZLER, Cuma from sozmesaj.blogspot.com

Gerçek şu ki her kız sabahları hayalindeki adam. Uzun günaydın mesajları gözümü açar açmaz aklıma gelen ilk kişi sen oluyorsun. Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma.

Romantik Günaydın Mesajları Uzun Günaydın Şiir Gözlüm Saçının, Kaşının Hem De Kirpiklerinin Her Telinde Bir Başka Mucize Çekicilik Yatan Sevdalım.


Her sabah üşenmeden seni uyandıracağım günün hayalini kuruyorum. Sevdiğiniz insandansa güne bir video. Her yeni güne neşe, heyecan ve büyük bir mutluluk ile başlamanızı sağlayacak olan günaydın mesajları ile sevdiklerinizi de mutlu edebilirsiniz.

Sevgi̇li̇ye Uzun Günaydin Mesajlari Her Gün Hiç Bıkmadan Ve Usanmadan Yaptığım Tek Şey Seni Sevmek.


Sevgiliye uzun günaydın mesajları sevmek o kadar güzel bir şey ki uzakta olacaksın. Bir günaydın mesajıyla başlıyorum seni sevmeye ve gün içinde seni düşünerek yaşamaya devam. Her sabah ilk gün ışığıyla birlikte istenmeyen bir hayata sahip olmanın verdiği öfkeyle ve yalnızlığın tahammül edilemeyen soğukluğuyla başlıyordum güne.

Dostlarınıza, Ailenize Ya Da Sevdiğiniz Insana Göndereceğiniz Sabah Neşesi Mesajlar Ile Sevdiklerinizin Yeni Güne Çok Daha Mutlu Başlamasını Sağlayacaksınız.


Gününüzün geri kalanında yüzünüzü huzur dolu bir tebessüm kaplar, bütün gün aşk dolu bakmanıza, kuşlar gibi uçmanıza ve hatta bütün gün enerjinizin yüksek olmasını sağlar. Resimli günaydın mesajları, romantik günaydın mesajları, komik. Uzun günaydın mesajları sabahın ışıkları her odama vurduğu zaman lanetli kelimeler dökülüyor dudaklarımdan.

Seni Seviyorum Bebeğim Gözlerin Gibi Bugün De Günaydın Olsun Güneşime.


Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Sabah uyandığınızda sevgiliye uzun günaydın mesajı yazarak ona ne kadar değer verdiğinizi belirtebilirsiniz. Uzaktaki sevgiliye günaydın mesajı uzun günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyelim.

Ben Ve Etrafımda Olan Her Şey Ters Gidiyordu Ve Zaman Bil Tersti.


Sabahın ilk ışığında beraber olmadığımız için öfkeli ve yalnızlığa katlanılmayacak soğuklukla yeniden başlamaktayım güne. Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Artık uzaktan değil de gözlerinin içine bakarak günaydın hayatımın anlamı diyeceğim günler istiyorum.

Posting Komentar untuk "Günaydın Mesajı Cok Uzun"