Azeri Aşk Sözler

Azeri Aşk Sözler. Ay geceni men seni devdiyim qeder sevdiydi. Seni dunen sevmedim dunenier bitdi.

Uzun Sevgi Sözler aşk ile ilgili sözler
Uzun Sevgi Sözler aşk ile ilgili sözler from askileilgilisozler.blogspot.com

Farklı diller de sözleri seviyorsanız almanca aşk sözleri yazımızı inceleyebilirsiniz. Geliştirici admin mart 19, 2021 mayıs 16, 2021 azerice aşk sözleri için bir yorum yapın. Hoşunuza giden güzel azerice sözleri facebook, twitter gibi hesaplarınızdan paylaşmayı unutmayın!

29 Mayıs 2020 23:45 Sen Varken Gozlerimle Ulduzlara Baxa Bilmirem.


Xoşbəxt olmaq vecimə deyil, sən yanımda ol, yetər. Ne oiar aiiah’im sevenieri govusdur. Azerice sevgi sözleri seni sevdiyim geder yashasaydim, oiumsuziuyun adini ashk goyardim.

Azeri Dilinden Aşk Şiirleri:) 24.05.2013 15:27:29.


Ama seni sene vere bilmerem ki. İnan gözümde hiç bir değerin yok ne varsa kalbimde. Senin geder parlag ve gozel olsun, birini de menim ucun sec, parlagligi onemli deyil teki sene yaxin olsun.

Səni Sevdiyim Qədər Yaşasaydım, Ölümsüz Olardım.


Aranızdaki sevgi bağlarını daha da güçlendirebilirsiniz. Buraxma meni deye yalvardim donersen dedim inanmadin dediyim oldu bax gordun ama cox heyifki gec oldu…sensizlikden oldum men!!! Azerice aşk sözleri 3 temmuz 2021 en güzel azeri̇ aşk sözleri̇ heyat sevgi iie xosdur.

Bugün De Sizler Için Azerice Aşk Sözlerini Derledik.


Çiçekierden guiu güiierden seni sevirem. Ne oiar aiiah’im sevenieri govusdur. Ne oiar aiiah’im sevenieri govusdur.

Sən Ki Nəfəsim Sən Ki Gülüşüm Sən Ki Xoşbəxtliyim Sən Ki Dincliyi Tapdığım Yokluğuna Dayanamadığım Varlığına Doyamadığım Bir Duam Min Şükrümsün.


Azerice sevgi sözleri, azeri sevgi sözleri, azeri aşk sözleri yer almaktadır. Geliştirici admin mart 19, 2021 mayıs 16, 2021 azerice aşk sözleri için bir yorum yapın. Askin zeher oisa icmezsem, yoiun oium oisa donersem, senin ucun bu candan kecmezsem namerd oium!

Posting Komentar untuk "Azeri Aşk Sözler"