Aşkım Mapushane Sözleri

Aşkım Mapushane Sözleri. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Keşke seni tanımamış keşke sevmemiş olsaydım zincire vurulmuş gibi sana bağlı kalmasaydım aşkın mapushane i̇çinde ben mahkum saçların parmaklık gözlerin gardi.

Recebim 15 Temmuz Destanı
Recebim 15 Temmuz Destanı from www.izlesene.com

About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Bana en çok yakışan onu sevmekti… bende bana yakışanı yaptım ve çok sevdim onu o benim gönül dağım. Herkes ondan bahseder ama gören çok azdır.

Read About Mapushane By Aşkım And See The Artwork, Lyrics And Similar Artists.


Herkes ondan bahseder ama gören çok azdır. Sizin için özenle hazırladığımız birbirinden romantik aşk sözleri ve sevgilinizin kalbine dokunmanızı sağlayacak duygusal aşk sözleri ile ilişkinin romantik kahramanı olabilirsiniz. Keşke seni tanımamış keşke sevmemiş olsaydım zincire vurulmuş gibi sana bağlı kalmasaydım aşkın mapusahane i̇çinde ben mahkum saçların parmaklık gözlerin gardiyan oldu i̇çinde.

Kutu Içinde Beş Ranza Beş Ranza Içinde Mezar Çukuru Soğur Geceieri Üşür Fideierim Payımda Yoksun Bir Bahar.


Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir. Aranjesi yıldıray gürgen tarafından yapılan şarkının davullarında alen konakoğlu, bas gitarda nurhat şensesli, gitarlarda akın eldes ve ali karabekir, solo. Cm bb cm keşke seni tanımamış eb bb cm keşke sevmemiş olsaydım ab cm bb zincire vurulmuş gibi cm bb ab cm sana bağlı kalmasaydım cm aşkın mapushane bb içinde ben mahkum.

Bu Sayfada En Güzel Hapishane Sözlerini Hazırlamaya Çalıştık.


Seni yanan cigarada susarak, susayarak bu mapushane geceierinde…. Hep beraber yaşlanalım yanımdan hiç ayrılma seni çok ama çok seviyorum aşkım hayatım. Enver yılmaz mapushane şarkı sözleri kimine zulümsün kimine mezar ne ilkersende perişan gezer beyon demir var olsa ne yazar allahtan kork bırak bizi gidelim beyon demir var olsa ne yazar yıkar seni burdan gidelim elimden birşey gelmiyor yar benim günlerim geçmiyor halim zor benim mapushane bugün bana dar gelir oy dar gelir

Mustafa Ceceli Sanatçısının 'Aşkım Benim' Şarkısının Türkçe Dilinden Yunanca Diline Çevirisi


Haluk levent, sitede haluk levent şarkı sözleri, akorları, sekmeler, zil sesleri için arama nomorelyrics.net Bana en çok yakışan onu sevmekti… bende bana yakışanı yaptım ve çok sevdim onu o benim gönül dağım. Keşke seni tanımamış keşke sevmemiş olsaydım zincire vurulmuş gibi sana bağlı kalmasaydım aşkın mapushane i̇çinde ben mahkum saçların parmaklık gözlerin gardi.

Sen Ol Da Ister Yar Ol Ister Yara Lütfun Da Başım Üstüne Kahrın Da.


Aşkım bahardı ümitler vardı sen gittin diye gönlüm karardı [x2] ah. Söz ve müziği mustafa alpagut’a ait olan “aşkın mapushane”, rock formundaki düzenlemesiyle haluk levent’in 2001 tarihli “kral çıplak” albümünde yer aldı. Geç kalmış bir aşkın nöbetçileriydik ta ki gözlerin gözlerime değdiği o günden sonra aşık oldum sana beklediğim sendin hoş geldin dünyama aşkım.

Posting Komentar untuk "Aşkım Mapushane Sözleri"