Yeni Bir Aşk Lazım Sözleri

Yeni Bir Aşk Lazım Sözleri. Albüm genel itibarıyla güzel, bu şarkının naifliği ise hepsinden güzel. İşte şarkının sözleri canım sevmek suçsa seviyorum seni affet beni, affet beni yanaklarımdan süzülürken aşk öpme istersen, öpme istersen penceremde.

Yılmaz Odabaşı Sözleri Eski bir aşk, yeni bir 1.sayfa
Yılmaz Odabaşı Sözleri Eski bir aşk, yeni bir 1.sayfa from sozlerin.enguzeli.net

Gökhan türkmen aşk lazım şarkı sözleri: Tenimden gözlerimden söküp atmak kolay mı yüreğimden bir resim kalır bugün, yeni doğan güneş gibi gökyüzünden dilim varmaz, kalır durmaz, sonu görmek kolay mı gün geçmeden duvarlardan, koşmalardan, sıkıldım bunaldım tafralardan. Acıyor mu çok kesilen yer?

Uzunca Bir Süredir Ortalarda Görünmeyen Güzel Şarkıcı Simge Sağın, Bip Bip Isimli Şarkısı Ile Yeniden Hayranları Ile Buluştu.


Değerli guzelcumleler.com dostları her zaman en güzel sözler ve güzel cümleler için guzelcumleler.com adresini ziyaret edebilir ve diğer sayfalarımızı da inceleyebilirsiniz. Aydilge (aydilge sarp) aşk lazım şarkı sözleri: Tenimden gözlerimden söküp almak kolay mı yüreğimden;

18.02.2021 17:09 Taki̇p Et Pandemi Döneminde Aşk Bir Başkadır!


Seneca en uzun yolculuklara bile ufak bir adımla başlanır. Tenimden gözlerimden söküp atmak kolay mı yüreğimden; [aşk lazım için şarkı sözleri] [bölüm 1] tenimden, gözlerimden söküp almak kolay mı yüreğimden bir resim kalır bugün yeni doğan güneş gibi gökyüzünden dilim varmaz, kalır durmaz sonu görmek kolay.

Tenimden Gözlerimden Söküp Atmak Kolay Mı Yüreğimden Bir Resim Kalır Bugün, Yeni Doğan Güneş Gibi Gökyüzünden Dilim Varmaz, Kalır Durmaz, Sonu Görmek Kolay Mı Gün Geçmeden Duvarlardan, Koşmalardan, Sıkıldım Bunaldım Tafralardan.


Bu güzel aşk sözlerini sevgilinize whatsapp tan yollayın ya da instagram gibi bir sosyal medya sitesinde paylaşın ne yapmak isterseniz onu yapın. Bu sayfada yolculuk ve yolcu ile ilgili sözler bulacaksınız. Bu sene iyi geçmedi söylemem lazım kader beni seçmedi ama görmemem lazım belki birden bire yeniden başlamam gerek eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek.

Kimi Şarkı Sözleri Vardır Ki Yaşanmışlık Kokar, Dinleyeni Bir Diyardan Başka Bir Diyara Sürekler.


Acıyor mu çok kesilen yer? O daha fazla öldü benden. Bulunduğunuz yerden memnun değilseniz sızlanmayı bırakın ve harekete geçin.

Aşk Lazım Aşk Lazım Çöl Olmuş Kalbim / Hayat Hiç Durmaz Ki Kalmadı Vakt.


Belki de aşk lazım değildir. Gökhan türkmen aşk lazım şarkı sözleri: Albüm genel itibarıyla güzel, bu şarkının naifliği ise hepsinden güzel.

Posting Komentar untuk "Yeni Bir Aşk Lazım Sözleri"