Sevgiliye Sözler Cemal Süreyya

Sevgiliye Sözler Cemal Süreyya. Sesinde ne var biliyor musun? Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık ”sevda” da boğulur.

Cemal Süreya'nın 15 Şiirinden Etkileyici Sözler
Cemal Süreya'nın 15 Şiirinden Etkileyici Sözler from www.leblebitozu.com

Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Ben ne kadar öbür çiçekleri denesem. O kadar yaktın ki canımı;

Özlemek, Ölmekten Sadece Iki Harf Fazla Be Çocuk.


Konuşmuyor, anlatmıyor diye hissetmiyor sanmayın. Gider gibi yapmadım ben ya kaldım ya gittim. Kısaca aşk şiirler ve kısa aşk.

Cemal Süreyya Sözleri Resimli,Güzel Sözler,Güzel Sözler Ve Daha Fazlası İçin Tıkla Ziyaret Et.


Sevgiliye söylenecek uzun sözler seni başka biriyle görmek imkansız. Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık ”sevda” da boğulur. Sen yüzüne sürgün olduğum kadın, kardeşim olan gözlerini unutamadım.

Ben Ne Kadar Öbür Çiçekleri Denesem.


Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Nazım hikmet ne alnımızda bir ayıp, ne koltuk altında saklı hacimiz. Ertesi gün sana kavuşmayacağım için, uyumadığım geceler var benim.

Şair 9 Ocak 1990’Da İstanbul’da Öldü.


Unutsun beni demişsin, bu bana imkânsız geliyor. O senin için ne yaptı da sevdin sanki? “geçen tek şey zamandır anlayan, anlatsın anlamayanlara.” cemal süreya o beni herhalde sevmiş!

Bu Sayfamızda Yer Alan Cemal Süreyya Sözlerini Sevdiklerinizle Paylaşabilirsiniz.


Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık. Cemal süreya bizlere sevmeyi öğreten acının en hasını tattıran şair. Biz bu halkı sevdik ve bu ülkeyi.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Sözler Cemal Süreyya"