Sevgiliye Kisa Kapak Sozler

Sevgiliye Kisa Kapak Sozler. Bize geldiğinde beynini bırakmışsın, yarın getiriyim de biraz iq’n artsın, en azından bana laf sokma oranın biraz daha artar. Kapak resmini severek aldığım kitap gibi çıktın sende;

Morali Bozuk Sevgiliye Uzun Mesaj aşk ile ilgili sözler
Morali Bozuk Sevgiliye Uzun Mesaj aşk ile ilgili sözler from askileilgilisozler.blogspot.com

Güzelliğin ise aşkımın manzarası oldu, sevgilim. Bak bu hikayemin en anlam kazandığı, kız çocuğunun varlığına inandığı nadir anlardan biri. Ağır kısa kapak laflar birçok insan gördüm kafa yok beyin var, birçok insan gördüm kafa var beyin yok.

İlginizi Çekebilir Beni Üzenlere Kapak Sözler Birilerinin Senin Kıymetini Bilmesine Gerek Yok;


Mutlu olmak istiyorsan önce sevgilini mutlu et! Al işte, yüreğim artık ellerinde. Aldatan kişinin cinsiyeti ne olursa olsun, medeni hali şerefsizdir

Sevgi̇li̇ye Etki̇leyi̇ci̇ Kapak Sözler At 7 Günde, It Yediği Günde Unuturmuş.


Sen bitmiş bir kitabın ölmüş karakterisin. Beiki bir gün roiier değişir, sen hatıriarsın ben unuturum. Dışı güzel içi boş… keşke kaptan olsaydın.

Sevgi̇li̇ye Gönderi̇lecek Ağir Kapak Sözler Bana, Iki Sokak Kadar Yakın.


Kendini kaip mi sandın sevgiii? Uykulu gözlerini sevdiğin adam, sana yazar oldu bak hiç uyumadan. Karşılıksız sevgi çok zor inan ki yaşamaya değmez boş ver gitsin uğraşma.

Dünyadaki En Güçlü Iki Zıt Mıknatıs;


Kapak sözler kilo aldırmıyor diye kul hakkı yemeyin. Sevgiliye kapak sözler ile ona vazgeçilmez olmadığını hissettirebilir, kendini bulunmaz hint kumaşı sanan sevgilinize haddini bildirebilirsiniz. Sen bir yol olsaydın, hiç yorulmaksızın yürüyebilirdim.

Mal Olmayı Sana Göre Belirliyoruz, Senin Zeka Seviyenin Bir Üstü Mal.


Belki bir gün roller değişir, sen hatırlarsın ben unuturum. Sevgiliye oturtan sözler ile aldatanlara, terk edenlere hak ettiği cevabı. Gözlerini yum şimdi ve ellerini aç.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Kisa Kapak Sozler"