Sevgi Sözcükleri Farsça

Sevgi Sözcükleri Farsça. Ne kadar kötü şey yaşamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yaşayan sana ayırdım. Mazlumun gönül dumanının zalime ettiğini kızgın ateş üzerliğe yapamaz.

İttihat ve Terakki’nin “Türkçülük Akımı” Prof. Dr. Ahmet
İttihat ve Terakki’nin “Türkçülük Akımı” Prof. Dr. Ahmet from ahmetsaltik.net

Emin ol ki kendimi yüceltecek bir şey yaparsam bil ki bu artık senin gözünde değer kazanmak ve daha mutlu etmek içindir. Sadece kuru bir özledim mi yazdı yanık yüreğin. Solmadan gel artık aşkımın gülü olsa da konuşsa kalbimin dili

Sevebildiğin Kadar Sev, Hayat Kısa… 3.


Ona olan duygularınızı anlatabilecek ve sevgilinizi kalbinden vurabilecek en etkili silahtır aşk sözleri. Her dilin, kendi içerisinde bir düzeni ve kuralları bulunur. Ben unutuyorum, sen asla unutma artık sen büyüt diye.

Bir Kelimenin Ise Aynı Dil Içerisindeki Anlamı Sabittir.


Sevgi sözcükleri dünyayı sevdim sen varsın seni sevdim dünyamsın diye. Yazan kalemimi seviyorum… sonunda sen gelirsin diye, çok şeyin adı küçük yazıldı. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim.

Lal Olmuş Dilime Adını Dolar.


Sen yeter ki “kim o” de. Eski türkçe kelimeler, genellikle kulağa hoş gelen konuşmaların dikkat çeken noktalarıdır aslında. Bu kelimeler bugün daha az kullanılıyor.

İstanbul İnsani Yardım Alanında Çalışan, Uluslararası Ve Kâr Amacı Gütmeyen Bir Sivil Toplum Kurumu Olan Sevgi̇ Ve Kardeşli̇k Vakfi.


Evvelimiz aşk, halimiz aşk, istikbalimiz aşk. Oysa seninle aramızdaki sevgi ve aşk asla bitmedi. Bu yazıda örneklediğim kelimeler ise kazım.

Sevgi İle İlgili Sözler Arzular Göz Açıp Kapayıncaya Kadar Geçer Biter.


Gerçekten caniniz gibi hissediyorsaniz canim, hayatiniz olmaya baslamissa hayatim, asiksaniz askim, her anlamiyla hissediyorsaniz sevgilim dersiniz sevdicege. Ama illaki yakar benliğini kavurur. Hayatim askim gibi sevgiliye söylenecek güzel tatli anlamli kelimeler.

Posting Komentar untuk "Sevgi Sözcükleri Farsça"