Romantik Sözler Duygusal

Romantik Sözler Duygusal. Duygusal sözler söylenmiş en duygusal sözler şunlardır: Benim ilhamım ise senin varlığın.

Romantik Duygusal Sözler igrus
Romantik Duygusal Sözler igrus from www.igrus.com

O yüzden farklı kimsede olmayacak bir şeyler arıyorsanız tam yerindesiniz. Gerçek aşk bir hayalet gibidir. Romantik duygusal sözler uzun duygusal sözler duygusal sözler sizin için çok değerli olan birisine söyleyeceğiniz yada yazacağınız sözler öyle sıradan olmamalı arkadaşlar.

Her Yüreğin Harcı Değildir Dokunmadan Sevmek.


Duygularım ve varlığım ile seni seviyorum şiir bakışlı yârim. Her şey seninle başladı sevgilim ve seninle son bulacak. Allah sadece kalbi verir, içini sen doldurursun… seni kim israf ediyor ben her zerrene muhtaçken.

Bir Sabah Uyandığınız Zaman Telefonunuza Gelen Romantik Duygusal Mesajlar Ile Gününüz Mükemmel Geçer.


Bana derin derin nefes aldıran bir şey. Hep yüzsüz bir misafir gibi sende kalıyor. Sen benim kalbimin kafası güzel halisin.

Yolun Sonunda Hep Yok Olursunuz….


Romantik duygusal mesajlar kadın ve erkek fark etmeksizin herkesin hoşuna gider. Sevgi̇li̇ye romanti̇k duygusal sözler öpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. Ya seni severek öleceğim yada beni seven birinin yanında seni sevmenin bedelini ödeyeceğim!

Beni Şair Eden Senin Şiir Bakışlarındır.


İşte duyanların duygularına hakim olamayacakları en duygusal 10 söz; Nerede olursa ol sen bende candan fazlasın. Bir bilsen yaşamın kaynağı sensin ben seni yaşamayı seviyorum sevgilim.

Mutlu Olmak Kimin Umurunda, Sen.


Nefes almak sen olmadığın sürece o kadar manasız ki…. En güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyemsin. Seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım, her çileyi gördüm hayatın her cilvesine alıştım.

Posting Komentar untuk "Romantik Sözler Duygusal"