Ilk Defa Aşka Inandım Sözleri

Ilk Defa Aşka Inandım Sözleri. Yaşar i̇pek aşkım şarkı szleri. Kalbin ve gözlerine çalan sevgi nasıl ise işte o kadar büyüğüm bende yüreğinde.

oðuz atay sözleri resimli güzel sözler provasý yok
oðuz atay sözleri resimli güzel sözler provasý yok from www.mircte.org

O giderse biz(ben)varız:) 18 ocak 2009 18:52: Kalbin ve gözlerine çalan sevgi nasıl ise işte o kadar büyüğüm bende yüreğinde. Heyecan duygusunu be seninle keşfettim, hiç atmadı kalbim bunca hızda.

Bana Kimse Sen Gibi Baktı Mı Bilmem, Ama Ben Kimseye Sana Baktığım Gibi Bakmadım…!


Azıcık bakayım derken içine düştüm gözlerinin, artık esirim orada. Hep iyileşmeni istedim senin neslicandan nce tanımıştım seni yaşamla savaşmanın ilk adımını sende grdm aslında sonrasında neslicanı grdm duydum şahit oldum. İlk defa aşık oluyorum öyle bir sevda ki canımdan vurdu beni öyle çok seviyorum bitmeyecek söz veriyorum sen bir adım gel bana ben sana nasıl döneceğim gel bir sarıl boynuma ben aşkından öleceğim ben senin için varım canım ben senin yaşarım canım ben senin i̇çin gelmişim bu dünyaya seninle birlikte göçerim suat aydoğan garezi belli

Bir Yaz Gecesi Bozcaada Rüzgarında Onun Gözlerine Bakarken Yeniden Aşka Inandım….


Büyük bir zat der ki; Seni yüreğime düşüren yer çekimi etkisini hiç kaybetmesin istiyorum. Sözleri kıymetli okuruma bırakmadan önce kendisinden bu duygularını sizlerle.

Ben Sevdayı Sende Tattım Gitme.


Ne vakit seni ansam, bir huzurun içine düşüyorum. Oyyy oyyy ik defa aşka inandım o da gidiyooo.:(18 ocak 2009 18:51: Gözlerin çocukluğuma inmek gibiydi, kim bilir o yüzden inandım her masalına.

Ben Sevdayı Sende Tattım Gitme.


Aşk sözleri ve aşk mesajlarının yer aldığı sayfamızda bulunmaktasınız, güzel aşk sözleri, etkileyici aşk i̇le i̇lgili sözler, sevgiliye harika aşk sözleri’ni sevdiklerinle paylaşabilir, yorum ve söz ekleme bölümlerinden sayfamıza katkına bulunabilirsiniz. Yaşar i̇pek aşkım şarkı szleri. Kalbim sadece senin kalbindeyken anlam kazandı.

Ne Tek Taraflı Demeye Dilim Var.


İyi ki gönlüme geldin kadınım, iyi ki bu çukurlarda gonca güller yetiştirdin. Aşkımın tarifi yoktur sevgili, yaşatabilirim ve yaşatabilirsin anca. Kabul etmiştim aşk yalan aşk haram, dünyada yok aşktan mutlu olan , ne zaman ki seni gördüğüm o an, i̇lk defa.

Posting Komentar untuk "Ilk Defa Aşka Inandım Sözleri"