Güzel Aşk Sözleri Ozlem

Güzel Aşk Sözleri Ozlem. Geceleri uyumak için değil de özlemek için var gibi. Bu sayfamızda sizler için en güzel özlem sözleri ve özlem mesajları hazırladık.

Güzel sözler, Özlü sözler, Alıntı sözler, Yazar sözleri
Güzel sözler, Özlü sözler, Alıntı sözler, Yazar sözleri from www.pinterest.com

Ozlemle ilgili guzel resimli sozler. Yüreğim üşüyor senden uzaklardayken gözlerim dalıyor sensiz sabahlarken. Aklımdan çıkmıyorsun, sensiz bomboş bu hayat, susma öyle ne olur, bana kendini anlat.

Sevgilim, Artık Fazla Konuşmamamız Gerektiğini Biliyorum.


O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis… yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz… (agota kristof) geçmişe giden bir otobüs kaldırsalar ilk yolcusu ben olurdum. Sana kavuştuğum an benim bayramım olacak.

Sen Seni Özleyenin Özleminden Habersiz Özlemle Özlenmektesin Sen Var Ya Sen, Özlemlerin Içinde En Çok Özlenensin.


Sevgiliye hediye gibidir özleminizi anlattığınız sayfalar… mesela sevgilinize vereceğiniz hediyenin bir tarafına iliştirilmiş güzel bir şiir ya da onu ne kadar özlediğinizi anlatan güzel birkaç söz kim bilir ne. Fakat ankara'da olmak, seninle ilgili kalbimde yer alan hislerimi değiştirmiyor. Özlemin var şu gözyaşlarımın suskunlugunda yüreğimde kahredici bir.

Sevgiliye Özlem Sözleri Yazımız Da;


Sen benim en büyük özlemimsin. Dün her şey daha güzeldi; (metin altıok) eski günlerde kalan anılar bugünlerde yaşadığım hayattan çok daha güzel.

Yalnızım Ve Göğsümdeki Bu Boşlukla Boğulmuş Durumdayım.


Denizlerde yakomoz senin gülen gözlerin.mehtap,deniz,dalgalar birde şirin gözlerin.fırtınalar kopsada benim deli gönlümde inan ki ne yapsam yine seni özlerim özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. Aklımdan çıkmıyorsun, sensiz bomboş bu hayat, susma öyle ne olur, bana kendini anlat. Özlemek, bir kurşun gibi yüreğimde saklı.

Her Duyduğumda Içimde Dal Dal Sevginin Çiçeklerini Açtıran Sesini Özledim, Her Şeyden Önemlisi Dostluğun En Güzelini Yaşatan Seni Özledim.


Özlemek güzeldir özlüyorsa eğer özlenen. Aklımdan çıkmıyorsun, sensiz bomboş bu hayat, susma öyle ne olur, bana kendini anlat. Gelmeyi kendisi akıl etsin istersin…

Posting Komentar untuk "Güzel Aşk Sözleri Ozlem"