En Romantik Sözleri

En Romantik Sözleri. Aşkınızı anlatmak için en özel cümleleri bir araya getirirken şunları kullanabilirsiniz: Sen, bir matematik eşitsizliğinde bilinmeyensin.

Duygusal Sevgiliye Romantik Güzel Aşk Sözleri Images
Duygusal Sevgiliye Romantik Güzel Aşk Sözleri Images from sekiller24.blogspot.com

Sevgiliye romantik sözler damar, sevgiliye romantik sözler kısa, sevgiliye romantik sözler uzun, sevgiliye romantik sözler yeni, sevgiliye romantik aşk sözleri bu sayfada sizlere sevgiliye romantik sözler hazır ettik. Aynı şehirde sen varsın, ben varım, biz yokuz. Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgini yolla.

Hayatta Kalabilmek Için Insanların Havaya, Benimse Sana Ihtiyacım Var.


Hayatıma girdiğin gün ben yeniden doğdum. O günü hayatımın miladı yaptım. Örneğin sevgilinize atacağınız bir mesaj için en romantik sözlerden birini seçerek.

En Romantik Sözleri Öyle Hemen Ağızdan Çıkarmak Elbette Kolay Değil.


Yaşam sen olmadan koca bir yalanmış. Seninle geçen zaman geleceğimdeki en güzel günlerin garantisidir. Yaşadığımı ben o gün sadece seninle anladım.

Çilgin Gibi Sevmistik, Kullar Ayirdi Bizi.


Gerçek aşkta ne vefa vardır ne cefa. Yolun sonunda hep yok olursunuz…. Doğru, yanlış demeden koşa koşa geldiğim yolsun sen.

Sevgi̇li̇ye Romanti̇k Aşk Sözleri̇ Aşk Kalemiyle Yazanların Değil, Yüreğiyle Yananların Işidir.


İşte sevgilinin de hoşuna gidecek duygusal romantik sözler. Aşk esintiye benzer, görmeyebilirsin ama hissedersin. Bir kere avuç içini öptüğün insana bir daha düşman olamazsın.

Sözü Kopyala Resimli Söze Çevir


Kader degil sevgilim, diller ayirdi bizi. Sen ve sözlerin hep aklımda. Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.

Posting Komentar untuk "En Romantik Sözleri"