Aşk Sözleri Kısa Günaydın

Aşk Sözleri Kısa Günaydın. Huzurun baki kalsın istiyorsan, sana bu şansı vereni minnetle an! Ne kadar kötü şey yaşamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yaşayan sana ayırdım.

Aşk Sözleri Kısa En Güzel Özlü Sözler Sevgiliye
Aşk Sözleri Kısa En Güzel Özlü Sözler Sevgiliye from www.enguzelozlusozler.com

Sevgiliye günaydın mesajları çiftler arasında sabahları birbirlerine whatsapp, sms veya diğer sosyal medya platformlarıyla gönderdikleri sözler ve mesajlardır. Ama bugün yeni bir gün başlıyor. Huzurun her sabah benimle olsun.

İçinde Aşk Geçen, Aşkınızı Ifade Etmek Için Gönderebileceğiniz En Güzel Sevgiliye Aşk Sözleri Sizler Için Burada….


Günaydın baharım günaydın sabahım seninle güne merhaba derim seninle günü bitiririm sevgilim. Bir sabah da gözümü açtığımda aklımda değil de yanımda olsan. Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili.

Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana.


Sonra kıyama öp, kocaman sarıl. Aşk asla ölçülemez, sadece hissedilebilir. Kısa günaydın mesajları yazımızda sevgiliye günaydın mesajı kısa mükemmel günaydın sözleri ve anlamlı günaydın yazıları bulabilirsiniz.

Kısa Günaydın Mesajları Dün Çok Yoruldun.


En çok ta çayın demlisini aşkın senlisini seviyorum aşkım… karşıdan karşıya geçer gibi sev beni; Rüyanda görüyorsan özlemiş, rüyanda görmek için yatıyorsan sevmişsindir. Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm mutluluğu sende bulan senindir.

Bu Doğan Güneş Bizim Için Doğuyor, Yeni Günü Bize Doğuruyor.


Dur gitme söylenmemiş sözler var suskun. Günlerimin biricik aydın ışığı bugün gün senin için doğuyor kalbimden günaydın bebeğim. Ama bugün yeni bir gün başlıyor.

Belki Güneş Bir Gün Ikimiz Için Doğar.


Bir gün sabaha gözlerimi açamayacağımı düşününce, o günü nasıl değerlendireceğimi düşünürüm içten içe. Günaydın her sabah hayatıma güneş gibi doğan aşkım, seni çok seviyorum. Bu sayfada sizler için çok güzel ve birbirinden anlamlı kısa günaydın mesajları hazırladık.

Posting Komentar untuk "Aşk Sözleri Kısa Günaydın"