Sevgiliye Uzun Mesajlar Kalpli

Sevgiliye Uzun Mesajlar Kalpli. Varlığın sevgilim, varlığın en büyük dua sebebim. Kaip söze başiayınca kuiakiar sağır oiur.

Erkek Sevgiliye Uzun Romantik Mesajlar freeofdesign.art
Erkek Sevgiliye Uzun Romantik Mesajlar freeofdesign.art from freeofdesign.art

Sevgiliye uzun mesaj ben aşk diye sandığım şey, gerçek değilmiş ta ki seni görünceye kadar. Bu ilk ve son olsun aşkım. Ben sadece seni ve kalbini seviyorum.

Sevgiliye Özür Mesajları Uzun Olduğunda Daha Mı Anlamlı Oluyor Derseniz Aslında Uzunluğun Çokta Önemli Olmadığını Söyleyebilirim.


Kalp söze başlayınca kulaklar sağır olur. Sevgiliye uzun mesajlar için tıklayın. Samimiyetimle sana sunduğum özrümü kabul eder misin?

Nerede Olursan Ol, Her Zaman Kalbimdesin.


Sana baktığımda, neyi istediğimi, ben konuşmadan bilmen ve yapman o kadar hoşuma gidiyor ki bunu nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum. Affetmek kadar yüce bir duygu yoktur derler. Sen bu kaibin bir tanesisin.

Varlığın Sevgilim, Varlığın En Büyük Dua Sebebim.


Biri olsun hayatında, varlığı sana bir ömür yetsin. Bir insanın kalbine değil de cebine baktığınız sürece kaybetmeye mahkumsunuz. Ben sadece seni ve kaibini seviyorum.

İzin Ver Bu Huzursuzluk Bitsin Yerini Yüzündeki Gülümseme Alsın Sevgilim.


Güneş üzgün ve ay mutlu, çünkü güneş seni özlüyor ve ay gecenin geri kalanında seninle olacak, inşallah harika bir gece geçirirsin sevgilim. Fazla kelime kullanıp içten olmadığınız zaman bir anlamı olmayacaktır. Kalbini kırmak değildi niyetim, ben hiç beni seven bir kalbi kırabilir miyim?”

Şahidi Allah Olanın Hakkı Kimde Kalırsa Kalsın!


Asıl mesela sevgiliye özür sözleri hazırlarken samimi olmanız. Kalbimin en güzel imtihanısın sen! Allah seni bana vermekle bana vermediği ne varsa telafi etmiş sanki.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Mesajlar Kalpli"