Erkek Sevgiliye En Güzel Uzun Mesajlar

Erkek Sevgiliye En Güzel Uzun Mesajlar. Allah seni bana vermekle bana vermediği ne varsa telafi etmiş sanki. Erkek sevgiliye iyi geceler sözleri, uzaktaki erkek sevgiliye iyi geceler mesajı uzun ve erkek sevgiliye iyi geceler mesajı tumblr erkek sevgiliye i̇yi geceler mesajları gecelerimin parlayan yıldızı, hayatımın anlamı, ömrümün sonsuz nefesi, iyi ki varsın.

sevgiliye uzun günaydın mesajları whatsapp Google'da Ara
sevgiliye uzun günaydın mesajları whatsapp Google'da Ara from www.pinterest.com

Sen hayatımda tanıdığım en ilginç insan tutkumun tonusun. Eşlerinizi üzmeyin, benim gönderdiğim bir lütuftur size işte bu yüzden allah seni bana melek olarak gönderdi hediye olarak ve bu hediyeyi hiç bırakma dedi sanki ve bu yüzden seni bırakamam, sensiz yaşayamam, soluk alamam. Çünkü bilirdim gözlerindi güneşin doğuşu benim için.

Dünyanın En Güzel Kokusunu Içime Çeker Gibi.


Sevgiliye uzun mesajlar yazımızda sevgiliye romantik uzun sözler 2021 ve hiç duyulmamış uzun mesajlar bulabilirsiniz. Erkek sevgiliye aşk mesajları gözlerin deniz, kaşların köprü olsa, ben düşerken ipler kopsa, düştüğünü yer dudakların olsa. Sevgiliye uzun mesajlar keşke herkes benim kadar şanslı olsa.

Çünkü Bilirdim Gözlerindi Güneşin Doğuşu Benim Için.


Allah seni bana vermekle bana vermediği ne varsa telafi etmiş sanki. Yıllar böyle birbiri ardınca geçer ve gider usul usul. Başımın üstünde, kalbimin en derininde olacaksın.

Çiçek Tarlasını Hafifçe Yalayan Rüzgar, Bana Seni Getirir.


Bu tür sevgiliye uzun mesajlar whatsapp, sms ve benzeri pek çok yoldan gönderilebilir. Sevgiliye günaydın mesajı, sabah ilk kalktığımda aklıma ilk gelen sensin demek, seni seviyorum demek, sabahlarımı senle paylaşmak istiyorum demek aslında.sabah uyandığınızda sevgiliye uzun günaydın mesajı yazarak ona ne kadar değer verdiğinizi belirtebilirsiniz. Gülmek sana yakışıyor sadece, yıldızlar geceye olduğu kadar bir de yüreğine…

Aklım Ve Kalbim Arasında Kalan, En Güzel Çaresizliğimsin…?


Sen yeter ki yanımda ol, benim başka hiçbir şeye ihtiyacım kalmaz. Seni sevmekten vazgeçtiğim gün öldüğüm gündür. Her dakika her saniye seni özlüyorum.

Seni Sevmek Benim Için Bir Bağımlılık Gibi.


Doğum günü, tanışma yıl dönümü hatta hayatımızı birleştirmeye karar verdiğimiz o büyüleyici an gibi özel zamanlarda özenerek en güzel. Seninle paylaştığımız her an harika, eşsiz. Sevgiliye uzun mesajlar kaç gün kaç ay geçti seninle.

Posting Komentar untuk "Erkek Sevgiliye En Güzel Uzun Mesajlar"