Yılmaz Güney Resimli Aşk Sözleri

Yılmaz Güney Resimli Aşk Sözleri. Yılmaz güney sözleri kısa, yılmaz güney sözleri aşk, yılmaz güney sözleri vatan, yılmaz güney sözleri anlamlı, yılmaz güney sözleri facebook, yılmaz güney sözleri i̇nstagram en güzel sözlerin ve mesajların yer aldığı bu güzel sözler sitesinde şimdi de sizler için en güzel yılmaz güney sözleri hazır ettik. Erkek adam, vakit geçireceğine değil, ömür geçireceğine hayatını verir.

Yılmaz Güney Aşk Sözleri yılmaz güney sözleri Güzel
Yılmaz Güney Aşk Sözleri yılmaz güney sözleri Güzel from clarkcrainusedcars.blogspot.com

Yılmaz güney sözleri kısa, yılmaz güney sözleri aşk, yılmaz güney sözleri vatan, yılmaz güney sözleri anlamlı, yılmaz güney sözleri facebook, yılmaz güney sözleri i̇nstagram. Gözümde küçülmüş insanlara büyük hesaplarım olamaz. İdam sehpasında bir mahkûm yaşamayı ne kadar çok istiyorsa ben de seni o kadar çok seviyorum.

Yılmaz Güney Bir Kıvılcım Düşer Önce Büyür Yavaş Yavaş Bir Bakarsın Volkan Olmuş Yanmışsın Arkadaş.


Bir çok vasfı vardır kendisinin. Yılmaz gney sinema oyuncusu ynetmen senarist ve yazardır. Yılmaz güney’in aşk için en güzel sözleri i̇çimi yalayıp geçen hüzün geride mutlu düşler bırakıyor sevgili.

Yilmaz Guney Bir Ok Vasfı Vardır Kendisinin.yılmaz Güney Aşk Sözleri.


Fakat sen birgün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin… Öyle fakirdim ki, ecel gelse çocukluğumu alamazdı. Ben en azından katilimi tanıyorum.

Yılmaz Güney Halkın Ve Garibanın Sesi Olmuş Bu Özelliği Sayesinde Halk Onu Bağrına Basmıştır.


Yaşıyorsan hala umut var demektir. Hiçbir anne adam olmamış çocuğu yüzünden küfürü hak etmez! Sana herkes bakar da, benim gibi sever mi?

Bir Zalime Sırt Vererek Başka Bir Zalimle Savaşılmaz.


Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin. Kokunu satın alamayacak kadar fakirim. Taşıdığım canı hiçbir zaman kendime ait görmedim.

Biz Önceden Küçük Şeyierie Mutiu Oian Insaniardık.


Aç olmak, alçak olmaktan iyidir. En zor en imkânsız zamanda dahi başarıya gitmenin tek yolu çalışmaktır. Unutmak zaman ister demiştim, yanılmışım.

Posting Komentar untuk "Yılmaz Güney Resimli Aşk Sözleri"