Sevgiliye Uzun Üzgün Mesajlar

Sevgiliye Uzun Üzgün Mesajlar. Bu gece sana en güzel duygularımı yolluyorum. Sevgiliye uzun özür mesajları özür dilerim.

Güzel Sözler Özlü Sözler Kısa Aşk Sevgi Sözleri
Güzel Sözler Özlü Sözler Kısa Aşk Sevgi Sözleri from eniyisozler.tumblr.com

Sevgiliye ağlamaklı uzun mesajlar göndererek üzgün sözler ile kendinizi affettirin. Sevgiliye uzun romantik mesajlar ne de güzel sesin var içime huzur veren, ne de güzel gözlerin var derinlerinde yok olduğum… ne de güzel ellerin var pamuk gibi, ne de güzel saçların var güneş gibi… ne de güzel varsın, aşkın ta kendisi gibi. Sen benden uzaklaşınca umutlarım da ümitlerim de yok oluyor canım sevgilim.

Sen Benden Uzaklaşınca Umutlarım Da Ümitlerim De Yok Oluyor Canım Sevgilim.


Benim için giden gider, gittiği gün biter! Duygusal uzun acı sözler ah sevgilim gözümden öyle bir düştün ki inan suriye lirası bile euro karşısında öyle bir düşüş yaşamadı. Hayat bağıra bağıra, susmayı öğretir insana.

Seninle Ben Bir Ömür Tüketmek Için Yola Çıkmışım, Annemi Babamı Geride Bırakıp Ikimizli Bir Hayatı Yaşamayı Şeçmişim.


Canımdan çok sevdim seni ve bir ömür boyunca da aynı aşk ve aynı ihtirasla bağlı olacağım sana. Sevgiliye ağlamaklı uzun mesajlar göndererek üzgün sözler ile kendinizi affettirin. “, “âşık olana yol sorulur mu hiç.” sevgiliye aşk mesajları ve sözleri film olsaydın seni defalarca izlerdim.

Sen Üzme Kendini Canım Sevgilim, Bu Da Gelir Geçer.


Yanımda uyu isterim bir tek son nefesimi verene kadar hiç bir şey yapmadan senin uyuyuşunu seyredebilirim bir tanem. Yeni barışmış sevgiliye gönderebileceğiniz uzun aşk mesajlarına sayfamız da ulaşabilirsiniz. Seni tanısalardı, kalbindeki seni bilselerdi hak verirlerdi bu halime.

Her Zaman Aptalca Hatalar Yapmaya Eğilimliydim, Ama Hiç Umursamadım.


‘aptal aşık’ diyorlar benim için. Umarım bir gün ben de mutlu olurum. Aşkımızı dünya kıskanacak, el alem kıskanacak.

Ben Mutluluktan Sarhoş Gibi Yürüyorum, Gülümsüyorum Herkese.


İyi geceler mesajı uzun sevgiliye göndermek için de uzun mesajlar arasından seçim yapabilirsiniz. İkimizde bir yarımdık, oysa izin verseydin i̇kimizde birbirimizin yarınıydık…. Sende sevdiğim bir şey varsa o da bana yalan söylememen ve bana olan aşkının bana karşı doğru olduğudur.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Üzgün Mesajlar"