Sevgiliye Uzun Hasret Mektubu

Sevgiliye Uzun Hasret Mektubu. Yanımda uyu isterim bir tek, son nefesimi verene kadar hiç bir şey yapmadan senin uyuyuşunu seyredebilirim bir tanem. Kara bir diken gibi yuttum ve içime yığılıp öğlece.

Sevgiliye Uzun Veda Mektubu aşk sözleri uzun
Sevgiliye Uzun Veda Mektubu aşk sözleri uzun from asksozleriuzun.blogspot.com

Sensiz geçen bu soğuk akşamlarda içimi senin yüzünün hayalleri ısıtıyor. Ne hoş bir duygu seni sevmek bir bilsen! Hayat arkadaşıma, sana her hayat arkadaşım dediğimde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor.

Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi Anlatmaya Dilimin Ve Aklımın Yetersiz Kaldığını Biliyorsun.


Sevgiliye en anlamlı duygusal seni seviyorum aşk mektup örnekleri ile kız arkadaşınıza veya erkek arkadaşınıza gönderdiğiniz de ve okuduğu zaman duygulanıp sizi hissedebilecek yazılar derledik. Sen olsan da olmasan da yanacağım senin aşkın ile. Bir hasret mektubu (iki gözüm).

Senden Uzakta Olduğum Her Dakika Beni Zorluyor.


Ama son zamanlarda senin bana olan sevginde hissettiklerim beni kahretmeye başladı. Burada seni bekleyen, hasretinle yanan ve kendinden geçen bir sevgilin var… dünüm de sensin, bugünüm de… yarınımda seninle olacak, varlığım da yokluğum da… sen istediğin sürece hayatımın merkezinde olacaksın sevgilim. Sevgiliye mektup örneği 1 romantik aşk mektupları sevgili şekerparem seviyorum seni, muhtaç olduğum damarlarımdaki kan gibi.

Hasret Canı Yakar, Canana Kavuşamadığında.


Fakat ankara'da olmak, seninle ilgili kalbimde yer alan hislerimi değiştirmiyor. Bundan daha büyük bir mutluluk ise yok benim dünyamda. Özlemimi içimde yenmeye ve seni anılarımızla anımsamaya çalışıyorum.

Yanımda Uyu Isterim Bir Tek, Son Nefesimi Verene Kadar Hiç Bir Şey Yapmadan Senin Uyuyuşunu Seyredebilirim Bir Tanem.


Sana olan duygularımı ifade edecek kelimeler bulamıyorum. Kara bir diken gibi yuttum ve içime yığılıp öğlece. Sevgiliye aşk mektubu bu bölümde sevgiliye yazabileceğiniz en romantik aşk mektuplarını bulabilirsiniz.

Ne Zor Zamanlar Senin Askerde Olduğun Zamanlar.


Gurur aptallıktır sevgilim ve ben bu dünyanın en aptal insanıyım. O an dünyada seni seyretmekten daha şahane daha önemli hiçbir şey yokmuş gibi. Asker sevgiliye mektup yazarken bol bol ona duyulan sevgiden ve gelecek güzel günlerden bahsetmek, askeri orada daha da motive edecektir.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Hasret Mektubu"