Kısa Sonsuz Aşk Sözleri

Kısa Sonsuz Aşk Sözleri. Aşk, kalbin ölçtüğü uzay ve zamandır. Kısa sözler aşk bana sırt çevirme ne olur gece oluyor sanıyorum.

Aşk Sözleri Kısa Aşk ile ilgili sözler (Harika Görseller
Aşk Sözleri Kısa Aşk ile ilgili sözler (Harika Görseller from www.stabilhayat.com

Aşk büyüktür ama sonsuz değildir. Plautus aşıktım, bugün farklı bir şey yapmaya çalıştım, denedim ama yine sana aşık oldum ve defalarca seni düşündüm. İşte kısa ve uzun seçeneklerle görselli, duygusal, anlamlı, aşk sözleri ve mesajları!

Eğer Dünyada Aşk Olmasaydı Kimsede Acıma Vicdan Duygusu Olmazdı.


Sonsuz aşk sevgi msj bir şiir bahçesi olmak isterim kalbinde her şiirimde sen ol her kafiyede senin adın olsun sen sadece benim büyülü sözlerim ol sen sadece benim ol sevgilim. Seni sonsuza dek seveceğim, onuriandıracağım ve seveceğim. Derlediğimiz kısa aşk sözlerini sizlerle paylaşma.

En Büyük Okyanusta Bir Su Damlası Olmak, Uçsuz Bucaksız Sahilde Bir Kum Tanesi Olmak, Ama En Önemlisi Milyonlarca Insanın Içinden Senin Sevgilin Olmak… 3.


Yanağında açan güle âşık oldu bu can. Franz kafka sonsuzlukta kayboluşlar yaşıyor gibi oluyorum bakışlarında. Bazı sözler vardır söylendiğinde insanın yüreğine dokunur insanı ağlatır.

İşte Kısa Ve Uzun Seçeneklerle Görselli, Duygusal, Anlamlı, Aşk Sözleri Ve Mesajları!


Deli gibi aşık her bir zerrene. Benim ise tek sana sevgilim. Kısa aşk sözleri i̇nsanlar hayat dersi verebilir, dostlar dertlerimi paylaşabilir, doktorlar iyileştirebilir ama beni tek sevgi kurtarır oda sende var seni çok seviyorum sevgilim.

Manası Büyük Ama Kendisi Kısa Aşk Sözleri Ile Sevdiğinize Güzel Hislerinizi Belirtebilirsiniz.


Sonsuz da olsa o’nsuz hayat bir hiçtir. Kısa aşk mesajları öyle huzurluyum ki senin yanında sen dertlerin bittiği nokta kuşku buutlarını dağıtan huzur meltemi şefkatin sonsuz ufku ruhumun sükûn limanı. Aşk büyüktür ama sonsuz değildir.

Ben Sadece Sevmeyi Biliyorum, Unutmayı Öğrenemedim.


Aklımın her köşesini işgal edip sonra nerelere gittin zalim. Çünkü sen benim için oksijen kadar gereklisin ve bu aşk da yaşamak için tek nedenim. Er ya da geç hissettiğimiz bu sonsuz aşk, bizi birleştirecek.

Posting Komentar untuk "Kısa Sonsuz Aşk Sözleri"