Kocaya Ve Ogula Güzel Sözler

Kocaya Ve Ogula Güzel Sözler. Ne bereketli şeymiş sana olan sevgim hiç bitmiyor. Kocaya söylenecek güzel sözler gözlerin gözlerimde ellerin ellerimde aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim.

İmaret çorbası nedir ve İmaret çorbası nasıl yapılır
İmaret çorbası nedir ve İmaret çorbası nasıl yapılır from guzelsozler.com

Bu sayfada kocaya güzel sözler bir araya getirdik. Seni seviyorum diyebilmek için geldim bu dünyaya. Güne gülen gözlerinle başlamak en büyük armağan bana.

‘Ne Şanslı Bir Kadınım Ben…’ Seni Seviyorum, Seviyorum, Seviyorum…….


Bağiıyım sakiıyım sana kocacığım mühüriendim adeta. Kocacım başımın tacı aiiah bizi ayırmasın. Bu sayfada kocaya güzel sözler bir araya getirdik.

Bana “Keşkeleri” Değil Hep “Iyi Kileri” Yaşattığın Için Minnettarım.


Güne gülen gözlerinle başlamak en büyük armağan bana. İşte eşinizi mutlu edecek en güzel ve anlamlı 5 söz; Sana şiir yazmak ne haddime.

Dünyanın Kraliçesi Olacağıma, Seninle Samanlık Seyran Bana.


Kocacığım, biricik eşim, hayatımın ortağı, sırdaşım sana ne söylesem az hayatta bulduğum en nadide varlığım. Kocaya güzel sözler uzun, kısa dünyadaki en güzei şey, kocasını seven kadının hissettikieridir. Seni seviyorum diyebilmek için geldim bu dünyaya.

Seni Çok Seviyorum Canım Kocam.


İnsan önce annesini sonra babasını severmiş ama evlendikten sonra ömürlük seveceği bir insan daha olurmuş. Sensiz hayat boş ve anlamsız kalır. En güzel kocaya güzel sözler her sabah seninle yeni güne gözlerimizi birlikte açmak yeniden doğduğumu hissettiriyor bana hayatım.

Kocaya Güzel Sözler Sen Gözlerimin Önünde, Içindeki Beni Harcarken;


Ben bir an bile seni unutmaya meyletmedim sevgilim. Kocacım başımın tacı allah bizi ayırmasın. Dünyanın en güzel insanına kocama güzel sözler göndermek istedim ama zaten ona gönderdiğim her söz güzeldi.

Posting Komentar untuk "Kocaya Ve Ogula Güzel Sözler"