Erkek Sevgiliye Güzel Sözler

Erkek Sevgiliye Güzel Sözler. Beni dinlemeni ve bana saygı duymanı seviyorum. Hayatıma masmavi gökyüzü olduğun için seni seviyorum.

Sevgiliye Güzel Sözler Mustafa
Sevgiliye Güzel Sözler Mustafa from www.mustafa.web.tr

Çiçek tarlasını hafifçe yalayan rüzgar, bana seni getirir. Tanrım, kızlar gözlerini senden alamıyor. Hаyаtımın pаrçаsı olduğun için çok mutluyum.

Bu Sözlerin Çoğu Zaman Işe Yarayacağını Bilmelisin.


Gül yüzlü yarim, iyi ki girdin hayatıma. Yıldızlara baktığımda her gece, senin gözlerin geliyor gözümün önüne ve yıldızları dahi kıskandıracak gözlerinin güzelliği ile bir kez daha sana tutuluyorum. Kimileri seviyorum der, çünkü ezberlemiştir.

Doğum Günün Kutlu Olsun Yakışıklım.


Kalbi güzel insanların hepsine iyi geceler tatlı rüyalar dilerim. Bensiz hadi o zaman gel birleşsin yüreklerimiz kalplerimiz vazgeçilmezim. “çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.

Erkek Sevgi̇li̇ye Güzel Aşk Sözleri̇ Ben Istemem Öyle Iki Günlük Sevgili!


En derin, en içimdesin, sen benim en güzel derdimsin. Gözleri aşka güzel taze söğüt dalısın, gel bana her gece sen gönlüme doğmalısın. Kimileri sevgiliye güzel sözler gönderirken sıradan sözlerle yetinmez aşkını da ifade etmek ister.

Beni Dinlemeni Ve Bana Saygı Duymanı Seviyorum.


Bilmezdin, ben uzaklardan üstünü örterdim her gece. Sen aklıma gelince, ben kendime gelemiyorum. Hiç çekinmeden her yere peşinden gelirim.

Sayfamızda Sevgiliye Mesajlar, Sevgiliye Sözler, Sevgiliye Güzel Mesajlar, Sevgiliye Güzel Sözler Ye Öyle Güzel Bakıyorsun Ki Sevgilim, Içimdeki Her Hücre Sana Doğru Uçmak Istiyor.


Sevdiğiniz kişi erkek yada kadın olsun, sevgiliye söylenecek güzel sözler burada hazırlanmıştır. Solum oldun, ama sakın sonum olma bir tanem. Çiçek tarlasını hafifçe yalayan rüzgar, bana seni getirir.

Posting Komentar untuk "Erkek Sevgiliye Güzel Sözler"