En Güzel Uzun Günaydın Mesajı Sevgiliye

En Güzel Uzun Günaydın Mesajı Sevgiliye. Ben aşk diye sandığım şey, gerçek değilmiş ta ki seni görünceye kadar. Işık gibi parlıyorsun nur yüzlüm.

Sevgiliye Güzel Sözler
Sevgiliye Güzel Sözler from acabilsemkalbini.blogspot.com

Günler aydınlık, zamanın huzurlu olsun. Kalbime girdiğin saniyeden itibaren, her yerim sen oldun. Yalnız çok fazla seçenek olduğundan dolayı mesajlar arasında kararsız kalınmaktadır.

Günün Hayırlı, Huzur Dolu Ve Mutlu Geçsin Biricik Aşkım.


38 günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım. Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Oksijeni bilmem ama kokun şart!

Seni Çok Seviyorum Güzel Gözlüm, Günaydın.


Günün, kahvenin ilk yudumu kadar harika olsun! Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim. Yalnız çok fazla seçenek olduğundan dolayı mesajlar arasında kararsız kalınmaktadır.

Benim Güneşim, Bana Günaydın Mesajı Atınca Doğuyor Sevgilim.


Sonsuza kadar bizim için bir başlangıç aşkım. Uzun günaydın mesajları yazımızın sonuna geldik. Uzun günaydın mesajları yazımızda sevgiliye uzun günaydın mesajları ve muhteşem günaydın mesajı uzun makalemizde bulabilirsiniz.

** Günlerimin Işığı Gecelerimin Yıldızısın Sabahlarımın Güneşi Gecelerimin Ayısın Sabahlarımın Günaydını Gecelerimin Dumanısın Bebeğim Günaydın.


Dünyanın bütün güzelliklerine layıksın sen. 39 günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar. Sevgililerin birbirlerine günaydın demek için attığı mesajlar genellikle günaydın aşkım mesajı, sevgiliye günaydın mesajı veya sevgiliye yazılacak en güzel günaydın mesajı.

37 Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı Halisin.


Sevgiliye günaydın mesajları atmak ise bu değerli kişinin güne çok mutlu başlamasına sebep olabilir. Ellerimiz uzak olsada birbirinden, gönüllerimiz bir, şuan gözlerine bakamasamda güneşin ışığı avutur beni sensizliğimde, günaydın biriciğim benim. Günler seninle başlar, gözlerimi açtığımda yeni bir güne seninle uyanmanın mutluluğunu yaşıyorum sevgilim günaydın… her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim.

Posting Komentar untuk "En Güzel Uzun Günaydın Mesajı Sevgiliye"