Aşk Sözleri Sevgililer Gününe Özel

Aşk Sözleri Sevgililer Gününe Özel. Ama sevgililer günü sözleri beni seviyordu diyeceksin! Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku senmişsin bi̇tanem.

14 Şubat Sevgililer Günü resimli mesajları! Sevgiliye
14 Şubat Sevgililer Günü resimli mesajları! Sevgiliye from www.sabah.com.tr

Sevgiliye yıl boyunca en çok alınan ve en romantik hediyeler 14 şubat gününe özel olarak hazırlanan sevgililer günü kutusunda.sevgilinize çok romantik bir hediye kutusu hazırlatmak istiyorsanız içerisinde; Onbeş dakikada hazır olacağım dediğinde, hazır olacağım. Öyle biri olacak ki her şeyi unutturacak…

Istiridye Inci,Büyüyen Kristal,Su Küresi,Kalp Kupa Bardak,Romantik Kalp,Aşk Ölçer Ve Kırmızı Gül Yaprakları Bulunan.


Sevgililer gününe özel mesajlar nelerdir diye şöyle bir arattığınızda bile binlerce farklı söz bulacağınıza eminiz. Nasıl bu kadar sözü bir çırpıda okur, arasından seçerim diye endişelenmeyin hiç çünkü biz sizler için çoktan araştırdık. Sinir bozucu gününle, ilgili herşeyi bana anlattığında, seni dinleyeceğime söz veriyorum.

Her Zaman Yalnızca Seni Seveceğime Söz Veriyorum.


En huzurlu, en mutlu gündü. Yollarımız şu hayatta kesişmeseydi nefes alamaz, sensiz yaşayamazdım. Küçücük şu yüreğimde dünyalar kadar sen var.

Seni Hayatımın Sonuna Kadar Beklerim Aşkım.


Ne sevgililer günü yeter bana ne tanışma yıl dönümümüz ne doğum günleri. Bu özel güne yakışan ‘a moment like this’ şarkısı da sevgilinizle aşk dolu anlar yaşamanıza sebep olabilir. Onbeş dakikada hazır olacağım dediğinde, hazır olacağım.

Sevgililer Günün Kutlu Olsun Her Şeyim.


Todo lo que se va, vuelve. Lo siento mucho ne ekersen onu biçersin. İyi ki varsın sevgilim, nice 14 şubat kutlamalarına!

Yüreğimdeki Tek Arzu, Hayalimdeki Tek Tutku Senmişsin Bi̇tanem.


Dünyanın en güzeli sevgililer günün kutlu olsun. Te amo, adoro y extraño mucho benim tatlı ve güzel leylak çiçeğim. mi linda y bella, flor lilás Yeter ki beni bırakma, sensiz bırakma beni… sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar.

Posting Komentar untuk "Aşk Sözleri Sevgililer Gününe Özel"