Asik Oldum Allaha Sozleri

Asik Oldum Allaha Sozleri. Mevlana ölümsüz aşk istiyorsan, ölümsüze aşık olacaksın. Kulluk etmeye geldim, fâni cihâna.

Aç Kapıyı Gardiyan Sözleri
Aç Kapıyı Gardiyan Sözleri from sozlersonya.web.app

Derviş oldum gezdim dağ ile taşı irmak oldu aktı gözümün yaşı terk eyledim ana baba kardaşı bana allah gerek cihan kâr etmez Arı gibi her çiçekten alırsın. Derviş oldum gezdim dağ ile taşı hay medet.

Goethe Balık Kuşa Aşık Olabilir;


Hu hu allah la ilahe illallah nur muhammed sallallah **** bülbül güllere konar ulu mevlayı anar ben âşık olamadım yüreğim ona yanar hu hu allah la ilahe illallah nur muhammed sallallah **** allah allah diyenler nurdan libas giyenler Aşik olmak i̇le i̇lgi̇li̇ güzel sözler ey yüreklerinde aşk derdi olmayanlar, kalkın ve aşık olun. Âşık oldum allah’a güzel rasulullah’a mevlâsını sevenler hiç düşer mi günaha.?

Aşık Oldum Allah’a, Güzel Resullullah’a Mevlasını Sevenler Hiç Düşer Mi Günaha Allah Allah Ya Allah Can Allah Canan Allah Cümle Derde Devadır La İlahe İllallah ***** Bülbül Güllere Konar Ulu Mevlayı Anar Ben Aşık Olamadım Gül Deyip Ona Yanar Allah Allah Ya Allah Can Allah Canan Allah Cümle Derde Devadır La İlahe İllallah *****


Âşık oldum allah’ım, senin adına. Aşık oldum ben allah”ın adına (i̇lahi sözleri) aşık oldum ben allah”ın adına !… doyamadım lezzetine tadına yeni girdim erenler arasına bana allah gerek! **** sallallahu alâ muhammed sallallahu aleyke ahmed aklı olan arif olsun, ciğer yansın püryan olsun, bir canım var kurban olsun, muhammed’e (a.s.) muhammed’e (a.s.).

Aşık Olmadıktan Sonra, Kalbimiz Ne Işe Yarar Ki?


Kabul eyle yâ rabbim ol hûzuruna. Aşık oldum allaha (i̇lahi sözleri) aşık oldum allaha (i̇lahi sözleri) aşik oldum ben allahin adina. Derviş oldum gezdim dağ ile taşı irmak oldu aktı gözümün yaşı terk eyledim ana baba kardaşı bana allah gerek cihan kâr etmez […]

Bir Canım Var Kurban Olsun.


Görünce aşık oldum o güzel gözlerini başkasını istemem benim gözüm sende x 2. Aşık oldum allah’ım ilahi sözü. Aşık odur ki, allah’tan aldığı aşk emanetini allah’a verir.

Hu Hu Allah La Ilahe Illallah Nur Muhammed Sallallah **** Bülbül Güllere Konar Ulu Mevlayı Anar Ben Âşık Olamadım Yüreğim Ona Yanar Hu Hu Allah La Ilahe Illallah Nur Muhammed Sallallah **** Allah Allah Diyenler


Âşık oldum ben allah’ın adına hay medet. Yalvarırım ne olur başka birini sevme ben sensiz yaşayamam benim gözüm sende x 2. Bir canım var kurban olsun.

Posting Komentar untuk "Asik Oldum Allaha Sozleri"