Anlamlı Uzun Mesaj

Anlamlı Uzun Mesaj. Günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım. Seni hayat boyu sevmek benim en büyük mutluluk canımın içi.

Anlamlı Uzun Güzel Mesajlar aşk sözleri uzun
Anlamlı Uzun Güzel Mesajlar aşk sözleri uzun from asksozleriuzun.blogspot.com

Hayat, hak etmeyenlere üzüleceğin kadar uzun değil. İşte herkesin paylaşabileceği “hayırlı kandiller” mesajları ve regaip kandili sözleri… Diğer taraftan eski sevgiliye uzun mesaj gndermek ve duyguları anlatmak iin de bu tr mesajlar uygun olabilir.

Aceleye Gerek Yok, Bir Şeyin Olacagı Varsa O Şey Olur.


Ayrıca, duyguları doğru kelimelerle ifade etmek de zordur ama bunu başarırsanız eğer uzun mesajlar iyi hissettirir. Seni o kadar çok seviyorum ki sevgilim gökkuşağını nasıl seviyorsam seni de o kadar seviyorum. Çünkü o gün senin de hayatta olduğunu biliyorum.

İçinde Renk Yoksa Dışarda Gökkuşağı Arama.


Ali ağacın kalitesi özünden, insanın kalitesi sözünden belli olur. Hayat, hak etmeyenlere üzüleceğin kadar uzun değil. Benim sevgim çocuklar kadar saftı, sevgilim.

Kaç Promil Gerekiyor Ikimizi Çift Görebilmek Için.


Çoğu zaman güzel anlamlı ve etkileyici aşk sözlerini bir araya getirmek zordur. Gözlerini düşündüğüm her yer sanki bir ilkbahar sabahı. Seninle bir olmaya, hayatımı sana adamaya ve seninle uzun, dönüşsüz bir yola çıkmaya hazırım.

Sevmek Öyle Bir Eylemdir Ki Sabah Kalktığında Yüzündeki Tebessüm Ve Sol Yanındaki Rahatlık Kadar Güzel Bir Şey Yok Hayatta.


Eğer sevgiliye uzun günaydın mesajı yollamak istiyorsanız ilk verdiğimiz örneklerden faydalanabilirsiniz. Hayata senin gözlerinle, olumlu bakmaya başladım. Gözlerimin içine her baktığında, kalbimi eritiyorsun ve beni yeniden aşık ediyorsun.

Allah Seni Özgür Yaratmışken, Başkasının Kölesi Olma.


Sokakta balon satan birilerini görünce ağlamaya başlar ya işte o kadar çok istiyordum seni. Güzel anlamli mesajlar sevdiklerinize zaman ayırın, zaman sizi sevdiklerinizden ayırmadan. Seni hayat boyu sevmek benim en büyük mutluluk canımın içi.

Posting Komentar untuk "Anlamlı Uzun Mesaj"