Uzun Ağlatan Aşk Mesajları

Uzun Ağlatan Aşk Mesajları. Seni ne kadar çok sevdiğimi anlatmaya dilimin ve aklımın yetersiz kaldığını biliyorsun. Paslı bir yalnızlıktı avuçlarımda, ardımda bir yürek yükü rüzgâr.

Eski Sevgiliye özlem Mesajları Uzun aşk dolu sözler
Eski Sevgiliye özlem Mesajları Uzun aşk dolu sözler from ask-dolu-sozler.blogspot.com

Eski dostun gibi hatırlamalısın beni. Szler diyariorjinal szlerorjinal mesajlarkapak szleranlamlı szlerhit szlerzl. Önceki ağlıyorsa gözlerim kurumuş aşkımızın yeşermesi içindir bebeğim sen anlamazsın ben anlatıyorum.

Kâh Giderim Medreseye Ders Okurum Hak Için Kâh Giderim Meyhaneye Dem Çekerim Aşk Için.


Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin. Eski dostun gibi hatırlamalısın beni. Sevgiliye ağlatan uzun mesajlar sen hayatımda aldığım en büyük hediyesin aşkım.

Unutmak Için Önce Geçmişimi Unutmam Gerekti.


Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Ey güzel gözlüm, gül yüzlü meleğim. Seni bana veren rabbime şükürler.

Benim Bir Gülümsemem Ile Mutlu Olurdu De Bende Her Defasında Kandırdım De Ona.


Duygusal ağlatan sözler sevgilinle aranda adım geçerse eğer saklama hiçbir şeyi ne varsa anlat gerçeğiyle. ‘aptal aşık’ diyorlar benim için. Ömrümün her gününde, asırlık elem saklı.

Bazı Sözler Vardır Söylendiğinde Insanın Yüreğine Dokunur Insanı Ağlatır.


10132017 ağlatan szler yazımızda sizler iin en. Güzel gözlüm, ne yaptın sen bana böyle ? Baktım işte ta gözlerinin içine,keşke o zaman da.

Ağlıyorsa Gözlerim Kurumuş Aşkımızın Yeşermesi Içindir Bebeğim Sen Anlamazsın Ben Anlatıyorum Gözyaşlarıma Seni.


Ömrümün her gününde, asırlık elem saklı. Zaten böyle büyük bir aşkı, şu kısacık satırlara sığdırmanın da hiçbir şekilde imkanı yok. Her gülüşüm kanla karışık yağmurlu şimdi.

Posting Komentar untuk "Uzun Ağlatan Aşk Mesajları"