Sevgiliye Uzun Ayrılık Mektubu

Sevgiliye Uzun Ayrılık Mektubu. Ayrılık mesajları uzun unutursun dediler ama hiç dedikleri gibi olmadı. Sevgiliye özlem dolu aşk mektubu örneği 4 sevgili biriciğim sana bu mektubu yazarken içimde kopan fırtınaları biraz olsun anlayabilmen adına yazıyorum.

Sevgiliye Aşk Mektubu 2018 TeknoLib
Sevgiliye Aşk Mektubu 2018 TeknoLib from www.teknolib.com

Elimden bir şey de gelmiyor. Gideceksen, gölgesinde beni ne kadar çok sevdiğini söylediğin çınar ağacını da götür. Oysa ki şimdi durduramıyorum seni içimde, içimden azalışını hissediyorum yavaş yavaş.

İnsan Sadece Bir Kez Ayrılmaz Her Mesaj Attığınız Zaman Aldığınız Her Olumsuz Cevapta Bir Kez Daha Ayrılmış Olacaksınız.


Sevgiliye elveda sozleri yasanacak dunya en yakin arkadasa mektup ornegi Bir gün sevmek sandığın şeyin aslında öyle olmadığını anladığında benim seni nasıl sevdiğim gelsin aklına. Bir zifiri karanlık, bir zından yalnızlığı, ağır bir boşluk bıraktın geride.

Yalnızım Ve Göğsümdeki Bu Boşlukla Boğulmuş Durumdayım.


Oysa ki şimdi durduramıyorum seni içimde, içimden azalışını hissediyorum yavaş yavaş. Vuslata ermek, sana kavuşmak istiyorum. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere gözlerimi götürmeden yanında gözlerimin görmediği kalbimin artık heycanla atmadığı sevdiğim hoşçakal.

İçimden Gelenleri Yazdıkça Sana Ulaşacağı Güne Kadar Bende Nasıl Duygulara Neden Olduğunu Bil Istiyorum.


Nefret dolu ayrılık sözleri yazımızda nefret dolu ve en anlamlı ayrılık mesajlarını bulabilir, bu mesajları eski sevgilinize gönderebilir veya sitemizdeki ayrılık sözleri ile sosyal medya aracılığı ile eski sevgilinize laf çarptırabilirsiniz. Fakat ankara'da olmak, seninle ilgili kalbimde yer alan hislerimi değiştirmiyor. Ne zaman aklıma düşsen derin bir nefes alıyorum.

Var Olduğun, Her Bir Zerresinde Seni Sayıklayan Bu Yürekte Yok Oluyorsun.


Yaşadığımız onca güne rağmen harcanan emeklere rağmen hep giden oldun sen sürekli gittin benden. Severek uzun ayrılık mesajları giderken söylediğin o sözler, bir kurşun yarasından bile daha ağırdı sevgili, sen gittin; Kalbimi kıran en büyük şey de buydu.

Ancak Bunun Izi Bir Ömür Kalacak.


Seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim ve sana duyduğum bu duyguları asla kelimelerle ifade edemeyecek olsam bile sana bu satırları yazıyorum. Bu özür tipik bir yaptıklarım için özür dilerim değil, daha derin bir özürdür. Gittiğin gün bittiğim gündü aslında bazı yalanlar güzel.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Ayrılık Mektubu"