Özlü Sözler Aşka Dair

Özlü Sözler Aşka Dair. Beni sen, seni ben bilirim. Cahit zarifoğlu’nun dini sözleri için bu sayfamıza bakabilirsiniz.

AŞKA DAİR EN GÜZEL SÖZLER.. on Instagram _____ ohataydi
AŞKA DAİR EN GÜZEL SÖZLER.. on Instagram _____ ohataydi from tr.pinterest.com

Dengede durmak için sürekli hareket etmek gerekir. Özlü sözler güzel söz alıntı sözler hakkında daha fazla fikir görün. Aşka dair sözler bazen etrafın ne kadar kalabalık olursa olsun, kaç kişi seni severse sevsin.

Mutlu Olmak Kimin Umurunda, Sen Yanımda Ol Yeter.


Yaşamımızın kalitesini, iletişim kaliteniz belirler. Tofaş sözleri derdime ortak oldun beni dinledin ya tofaş. Oscar wilde ♥ herkesin üç kişiliği vardır;

Gelecektim Ama Daha Kötü Bir Hatıram Olsun Istemedim.


Tekrar paylaş yorumla birlikte paylaş. Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm. Aşk, yer yerinden oynasa da;

Büyük Aşklar Ya Sonsuzdur, Ya Da Onsuz.


Aşka dair sözler bazen etrafın ne kadar kalabalık olursa olsun, kaç kişi seni severse sevsin. Aşka dai̇r anlamli sözler gönlüme düştüğü günden beri o ateşi aşk bilirim. Sultan özateş aşk, davaya benzer, cefa çekmek de şahide.

Pandemi Döneminde Aşk Bir Başkadır!


Sensin şahinim, ayağımı yerden kesenim, yoktur benzerin, uzun yollar bizim. O kadar güzel unutmuştun ki beni, hatırlatmaya kıyamadım. Dengede durmak için sürekli hareket etmek gerekir.

Hayal Edebileceğiniz Her Şey Gerçek.


Ata sözü gibi özlü sözler; Aşka dair güzel sözler ama sonuçta her insan bir şairdir ve aşkın her türlüsüne hiçbir zaman hazır değil ama her zaman hazır veya hiç bilmedikleri kadar hazırdırlar. Sayfamızda bulunan aşka dair duygusal sözlere siz de söz eklemek ya da sayfa hakkında eleştiride bulunmak isterseniz yorum bölümünden bize yazabilirsiniz.

Posting Komentar untuk "Özlü Sözler Aşka Dair"