En Güzel En Romantik Günaydın Mesajları

En Güzel En Romantik Günaydın Mesajları. Benim en büyük sırrım sensin. Sözü kopyala resimli söze çevir

En Güzel Günaydın Mesajları Sevgi Dolu Günaydın
En Güzel Günaydın Mesajları Sevgi Dolu Günaydın from www.pinterest.com

Günaydın biriciğim, seni çok seviyorum. Her günün ayrı bir güzelliği olsun, güne gülerek başla sevgilim. Yeni güne seninle başlayabilmek için gözlerine bakara günaydın demek isterdim ama sen benim baktığım her yerdesin zaten.

I Don’t Want To Have Breakfast For A Single Day Without You Anymore.


Yeni güne seninle başlayabilmek için gözlerine bakara günaydın demek isterdim ama sen benim baktığım her yerdesin zaten. En güzel çiçekler bahçende olsun, en sevdiğin insan yanında olsun. Yüzünüzden gülümseme, kalbinizden umut eksik olmasın, gününüz aydın mutluluğunuz daim olsun.

Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana.


Çünkü hiç kimse senin bana baktığın gibi bakamaz. Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heycanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydınlar olsun sana. Eğer çalar saatim olsaydın, sabah gördüğüm ilk şey yüzün olurdu.

39 Günaydın Bahar Kokulum, Kır Çiçeğim Nefesim, Gözüm, Her Şeyim Günaydın Günaydınlar.


Gülümseyerek uyandığınız bu günün sonunda da gülümsemeniz dileğiyle, günaydın arkadaşlar. Benim güneşim bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim. Romantik onun için günaydın mesajları her sabah kollarında uyanmayı seviyorum çünkü sadece senin aşkın tarafından çevrelenme ve korunma hissini seviyorum.

En Güzel Günaydin Mesajlari Sevgim Seni Bugün De Yalnız Bırakmayacak.


Rüyaları hesaba katmadan… i̇yi geceler. Her günün ayrı bir güzelliği olsun, güne gülerek başla sevgilim. *** gözlerimi bugün de senin varlığınla açtım dünyaya.

Geceleri Hayalini Kuruyor, Sabahları Senin Yüzünü Görüyorum, Günaydın Sevgilim.


Gecemi de gündüzümü de sen aydınlatıyorsun! Sevgi̇li̇ye en güzel günaydin mesajlari seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım. Rüyamda olduğunuzda, geç uyumak harika hissettirir.

Posting Komentar untuk "En Güzel En Romantik Günaydın Mesajları"