Bayan Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı

Bayan Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı. Uyumadan önce uzun bir söz göndermek isterseniz >sevgiliye uzun mesaj< yazımıza göz atabilirsiniz. Ve her gece sana uyuyup, sana uyanacağım.

En güzel İyi Geceler Mesajları Kısa ve Anlamlı İyi
En güzel İyi Geceler Mesajları Kısa ve Anlamlı İyi from www.ahaberci.com

Seni̇ çok sevi̇yorum ve hep seveceği̇m i̇yi̇ geceler allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim. Birbirinden güzel sevgiliye uzun iyi geceler sözleri. Yitirdiğin şeylere inat bir gün daha bitti hayatında.

Ne Olur Kır Inadını Ve Uzat Ellerini Bana, Yeniden Kalbini Aç Ve Aşkını Geri Ver Bana…


İyi ki varsın bir tanem rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun iyi akşamlar sevgilim seni çok seven aşkın. 1112017 sevgiliye uzun iyi geceler mesajları yazımızda gecelerin uzunluğunu yok edecek sevgiliye gnderebileceğiniz uzun iyi geceler mesajları bulabilirsiniz. Her rüyada daha çok tutunacağım sana.

Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Göndermek, Gün Sonu Uyumadan Önce Çiftlerin Mutlu Bir Şekilde Uykuya Dalması Ve Birbirlerine Olan Ilginin Göstergesidir.


Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi insan hergün anımsar mı aynı gözleri. Yitirdiğin şeylere inat bir gün daha bitti hayatında. Bir geceyi değil, bütün geceleri sana armağan ediyorum.

Sen Benim Sabahlarıma Işık, Sonsuz Çöllerde Ruhuma Gölgesin Seni Çok Seviyorum… Kalbime Dokunan, Hayatıma Anlam Katan, Hüzünlerimi Ortak Olan, Iyi Ki Var Dediğim Tek Insan Sensin.


Bir tatlı sözünle artık huzur bulayım. Benim için yaşamımdaki en değerli varlık olan canım sevgilim, seni hiçbir zaman unutmayacak ve sana her gece bu güzel sözleri söylemeye devam edeceğim, ta ki bir gün kulağına fısıldayıncaya kadar. Seninle birlikte olduktan sonra sensiz geçen her geceye hesap soracağım.

Sevgiliye İyi Geceler Mesajı Yaşanmış Ve Yaşanacak En Tutkulu Aşkların Tek Şahidi Karanlık Geceler Ve Parlayan Yıldızlar Diyor Ki Bana, Yat Uyu Güneş Doğacak Ve Sen Yine Ona Koşacaksın.


Her zaman temiz kal ve kalbin ferah olsun. İyi geceler kendim iyi geceler sevdiklerim iyi geceler yüreği güzel insan gibi insanlar. Sevgiliye uzun i̇yi geceler mesajı sensiz geçen her takvim yaprağını saklıyorum.

Özlemlerimizi Giderelim Bu Gece Rüyalarımızda Kavuşalım Sonsuzca.geceler Bizim Gündüzler Değilse De.gecelerde Beklesin Bizi Mutluluklar.i̇yi Geceler Sevgilim.


Gecen mutlu, kalbin sevgimle dolsun. Seni̇ çok sevi̇yorum ve hep seveceği̇m i̇yi̇ geceler allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim. Anlamlı iyi geceler mesajı uzun olarak yazılıp sevilen kişilere gönderilince kişi kendisine verilen değerin daha özel olduğunu hissediyorbazen kısa konuşmak bile karşı tarafa duyulan.

Posting Komentar untuk "Bayan Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı"