Sevgiliye Söylenen En Güzel Günaydın Mesajları

Sevgiliye Söylenen En Güzel Günaydın Mesajları. En güzel ve en düşündürücü 105 anlamlı mevlana sözleri; Sevgiliye günaydın mesajları benden uzak olan ama yüreğimde yer edinen herkese kocaman günaydınlar.

Günaydın Mesajları (Sevgiliye Güzel, Anlamlı, Duygusal ve
Günaydın Mesajları (Sevgiliye Güzel, Anlamlı, Duygusal ve from www.sabah.com.tr

Bugün seninle rüyalarımı çok güzel süsledim, teşekkür ederim. ** günler aydınlık zamanın huzurlu olsun günün aydın olsun günaydın olsun sana bir tanem. Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim.

İçinde Aşkı Anlatıyor, Sevgiyi Barındırıyor, Gösterilen Özeni Aksettiriyor.


Sevgiyi seninle, yaşamayı gözlerine, gülmeyi kalbine, sıcaklığını ellerine, gülüşün ise rüyalarımdaki meleğin ta kendisi günaydın sevgilim. Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim. 40 günaydın, günün aydın olsun can tanem.

Sevgiliye Günaydın Mesajları Bir Sana Bir De Sabah Uykusuna Doyamadım Günaydın… Kalbimin Sultanı, Yarınım, Canım, Cananım Günaydın Aşkım.


Senin güzelliğin tıpkı bir rüya gibi, gözlerin ise bir rüyanın en muhteşem eseri. İşte karşınızdaki kişiyi şanslı hissettirecek etkileyici günaydın mesajları; Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim.

Ellerimiz Uzak Olsada Birbirinden, Gönüllerimiz Bir, Şuan Gözlerine Bakamasamda Güneşin Işığı Avutur Beni Sensizliğimde, Günaydın Biriciğim Benim.


Sevgiliye çok güzel günaydın mesajları akşam yatmadan önce ve sabah kalktığımda aklıma ilk gelen şey sensin. Sevgiliye, arkadaşa, sevdiklerinize atabileceğiniz en güzel 100 günaydın mesajı; Sevgiliye günaydın mesajları seni seviyorum demenin en güzel yoludur.

Sevgiyi Seninle, Yaşamayı Gözlerine, Gülmeyi Kalbine, Sıcaklığını Ellerine, Gülüşün Ise Rüyalarımdaki Meleğin Ta Kendisi Günaydın Sevgilim.


Başımı yastığa koyduğumda tek dileğim oluyor seni görmek rüyamda ve bu gecenin sabahında da seni gördüm rüyamda, günaydınlar olsun sana biricik sevgilim. Sevgiliye, arkadaşa, sevdiklerinize atabileceğiniz en güzel 100 günaydın mesajı; Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle.

Sevince Her Sabah Uyanmak Için Bir Nedenimiz Daha Doğuyor.


Varlığın hiç eksik olmasın hayatımdan, ömrüm boyunca hep yanımda ol. Günaydın hayat günaydın umutlar günaydın aşkım günaydın aşk Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Söylenen En Güzel Günaydın Mesajları"