Eski Sevgiliye Kısa Ve Öz Sözler

Eski Sevgiliye Kısa Ve Öz Sözler. Sen bensizliğe alışmışsın ama ben beni sensiz düşleyemiyorum! Sevgi her zaman emek ve yürek ister sende bunların hiçbiri olmadığına göre beni düşünecek bir nedeninde olmamalı.

Güzel sözler anlamlı kısa ve öz En Güzel Sözler Blogu
Güzel sözler anlamlı kısa ve öz En Güzel Sözler Blogu from guzelsozlerblogu.wordpress.com

Eğer paylaşmak için kısa kapak sözler arıyorsanız, bu sayfamıza mutlaka göz atın. Dünyanın son uykusu kadar güzeldin. Dün gece rüyamda seni gördüm.

Bu Hayatta Her Yol Sana Çıkıyor Sevdiğim, Yolum Sensin, Yönüm Sen… İster Yar Ol, Ister Yara.


Biz hiç i̇lkbahar yaşamamışız, sözdе aşkımızla ayrılığın adını yazmışız. Şimdi sıra senin devam et. Sana tekrar çıkma teklifi ediyorum:

Dünyanın Son Uykusu Kadar Güzeldin.


Gelene ilgi bol, gidene her türlü yol, ben tek kalmam ayık ol. Ne mal olduğunu gidince öğrendim. Benim için hayat sen, nefes sensin bebeğim.

Önce Düşünecek Sonra Hafifçe Terleyeceksin.


Eskiden yeni olmazmış hani sende gittin artık değil yeni hiç bir şey olmazsın. Bil ki seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim. Unutulmayacak ve yüz güldürecek türden sevgiliye yılbaşı mesajları istiyorum diyorsanız aranızdaki küçük kelime oyunlarını veya eski anılarınızı da bu mesajlara ekleyebilirsiniz.

Küçücük Dünyanızın Içinde Kocaman Bir Aşk Ile Bağlandığınız Sevgilinize Olan Sevginizi En Güzel Cümlelerle Anlatacağınıza Şüphe Yok.


Aşklarımı bırakırken sana seninle aldatıyorum beklentilerimi ne üzerime doğrultulan soğuk namlular ne de söğüt gölgesi mezarlar korkutur beni üşüştü acıların üzerime bir leş kargası gibi bir tutam sevgi için tutuştum karanlığın bağrında yine isyanda durdum…. Sen bensizliğe alışmışsın ama ben beni sensiz düşleyemiyorum! Geç kalınmış bir sevgi, idamdan sonraki affa benzer.

Eğer Paylaşmak Için Kısa Kapak Sözler Arıyorsanız, Bu Sayfamıza Mutlaka Göz Atın.


Sensizliği dibine kadar yaşattığın için teşekkür ederim. Dün gece rüyamda seni gördüm. Eski̇ sevgi̇li̇ye kapak sözler manşet:

Posting Komentar untuk "Eski Sevgiliye Kısa Ve Öz Sözler"