Aşk Yarası Şarkı Sözü

Aşk Yarası Şarkı Sözü. Değişik aşk sözleri kulaktan kulağa seni seviyorum demek kadar ilginçtir aşk aslında… sen ona “seni seviyorum” dersin o başkalarına… aşk; Senden fazla, asla beter olmasın.

Bir Sana Bir De Bana Sцzleri Ingilizce
Bir Sana Bir De Bana Sцzleri Ingilizce from spss.japanyork.us

İşte şarkılarda geçen en güzel 10 söz. Hakan gürses aşk yarası şarkı sözü. Çağatay akman çek kafalarıda yarasın şarkı sözleri.

Rafet El Roman Gönül Yarası.


Bi̇ti̇yorum her görüşümde bi̇ti̇yorum her gülüsünde ne güzelli̇k ne güzelli̇k bu gel yak tekrar her sönüşümde her. Tanrım sen kuiiarını vefasız yapma bir canım var sen verdin ona bırakma başımda sevdanın güiieri batar durur hep dikenieri durdurun dünyayı ineceğim başka Kim uyanır, kim inanır bu rüyaya.

Sevmesen De Beni Özledim Sesini, Git Desem De Yine Gitmesen.


Iyisin diyorum iyisin ama içimse içim çok fena çok. Bekleme yolumu dönmem nafile yıllardır halimi sormadın bile anladım çare yok aşk yarasına merhametin yokmuş sevgilim bana yüce dağlarda gezinen benim amman mecnuna kereme benzeyen benim amman Bir kırık gençiik hikayesi yok mudur sevdanın çaresi hasretin kızıi paresi çiieii başıma geiip taç oidu ah yine o gurbet bestesi günün minesi soidu yaraiı kuşum hazan güneşim güz ayazında kor ateşin bir sözün uçur günüm güi açsın

Boğazımda Düğümlenmiş Yediğim Her Aşk Lokması Ben Yaşadım Tüm Bunların Acısı Içimde Saklı Of Daha Fazla Kırma Gülüm Bak Benim De Bir Canım Var Kalbimin Ta


Ben her şeyimi beklerken kaybettim. Rafet el roman gönül yarası şarkı sözleri. Ya zaman yanlıştır ya mekan… belki de insan!

Gözlerinin Karası Oldu Yürek Yarası Bu Gönül Macerası Yaktı Beni.


Noldu allah’ım noldu arayıp beni buldu oda senin kulundu yaktı beni. Sarılıp öptü beni etmişti aşk yemini görmedim böylesini. Aşk dediğin buysa eğer aşk değil bu ızdırap her gün isyan her gün azap kalbim nasıl dayanacak susma öyle birşey söyle suçlu senmi benmiyim anlayayım kolay değil sevgilim hemen seni unutmak yokluğun bir ölüm hasretin ecelim öldürür aşk yarası sevmek buysa seviyorum kalbim nasıl dayanacak

Yarası Olan Varsa Bizi Arasın.


Sen hep gül diyen birinin, seni ağlatması kadar koyan bir şey yok. Anılar ölüyor sevdam yasta kaç senedir yar yüreğinden bir haberim bir. Ah kanıyorken aşk yarası, sen saramazsan kim saracak?

Posting Komentar untuk "Aşk Yarası Şarkı Sözü"