Güzel Gece Sözleri Aşk

Güzel Gece Sözleri Aşk. Hayatta kalabilmek için insanların havaya, benimse sana ihtiyacım var. Kapım sevgin için sonuna kadar açık, kalbim emrine amade.

Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden
Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden from cokiyisozler.com

Zaman geçer aşk buralara da uğrar elbet. Şimdi sana bir martı gönderiyorum, kanatlarında aşkım var, uzat dudaklarını iyi geceler. Gece hırsızın, ışık gerçeğin dostudur.

Zaman Geçer Aşk Buralara Da Uğrar Elbet.


Gözlerin hep bana baksın, ellerin hep benim ellerimi tutsun seni çok ama çok seviyorum! Her anım seninle, sen olmasaydın eksik olurdum, yok olurdum. Yeter ki beni bırakma, sensiz bırakma beni… sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar.

Kapım Sevgin Için Sonuna Kadar Açık, Kalbim Emrine Amade.


Kusura bakma gözlerim biraz kirli. Sen gülünce ben yaşadığımı anlıyorum. Duvarıma bakarken boş odamın, birden sen beliriverdin.

Bazen Sana Kırgın Olduğumu Unutup Özlüyorum.


Anılara dalarsın, gözlerin takılır ay ışığına, dolunay da hayaller kurarsın gökyüzüne bakarak. Usulca yaklaşıp yanağıma bir buse verdin. Aşk asla ölçülemez, sadece hissedilebilir.

Hayatımdaki En Değerli Varlık Canım Ta Içi Bir Tanecik Sevgilim Benim Iyi Sevgiliye Uyku Mesajları Uyu Yarın Umarım Görüşmek Dileğiyle Seni Çok Seviyorum Iyi Geceler.


İyi geceler mesajları yazımızda sevgiliye iyi geceler mesajları romantik iyi geceler sözleri 2021 ve kısa iyi geceler mesajı bulabilirsiniz. Ben ise senin sevdiğin her rengi. Sen benim ruh eşimsin ve seni çok seviyorum.

Sen Benim Şarkımsın Herkesin Dili Dönmez.


İnsan aklındakilerle gündüzleri, yüreğindekiyle geceleri uğraşıyormuş. Seni sevmek ne güzel şey havalara uçmak gibi kışın ortasında baharı yaşamak gibi ve içmeden sarhoş olmak gibi. Ben ölünce, hiç değilse bir fener olsam;

Posting Komentar untuk "Güzel Gece Sözleri Aşk"